Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy f-n..! Ammat från typ 22.30 till nu.. (04.00) har dåsat till kort då och då men tutten har knappt varit ur munnen på lilla fröken mer än vid blöjbyte och tuttbyte Nu väntar jag på att hon ska somna till ordentligt så jag vågar flytta på henne
Undra om det är 3-månadersökning på G..
Fy f-n..! Ammat från typ 22.30 till nu.. (04.00) har dåsat till kort då och då men tutten har knappt varit ur munnen på lilla fröken mer än vid blöjbyte och tuttbyte Nu väntar jag på att hon ska somna till ordentligt så jag vågar flytta på henne
Undra om det är 3-månadersökning på G..
Minst sagt.. Fick sova några timmar sedan men nu är hon igång med ammandet igen.. 1,5 timme and still going..Oh seg natt
TackLåter ju som det. Lider med dig!
Sammy brukar somna vid 20-20.30 (då åker pyjamasen på med en tunn fleeceoverall över, ner i vagnen och ut på långpromenad med hundarna.Fröken åt 19:30 och somnade sedan. Sov till 04, mat igen och sov till 07:00.
Jag funderar dock på om jag ska göra som i förrgår och ge henne mat vid 23 även om hon sover så kanske hon håller sig till 06?
V har somnat, vi har inte matat hästarna.
Men det är å andra sidan för tidigt för att vara nattsömnen redan
Tänk så olika det kan vara. Julius ammar mestadels men får ersättning 1-2ggr/dag. Alltid på kvällen innan han ska sova men även om vi är iväg någonstans tycker jag att det är jättebra att kunna ge ersättning. Det är dessutom smidigt att det inte bara är jag som kan ge utan att vem som helst kan göra det.
Sammy tar flaska men klöks av innehållet om det är ersättning. Han blänger ilsket på en under tiden också för han är bombsäker på att det är rävgift jag försöker ge Urpumpad bröstmjölk fungerar bättreLilla primadonnan i huset här vägrar flaska. En gång har hon tagit den utan stök och gråt. Envisa unge! (och det har hen ärvt från sin far. Punkt. Allt annat är en lögn )
Lilla primadonnan i huset här vägrar flaska. En gång har hon tagit den utan stök och gråt. Envisa unge! (och det har hen ärvt från sin far. Punkt. Allt annat är en lögn )
Jobbigt med sprattelnätter.. Tycker det är jobbigt även om Sammy sover i egen kupé bredvid oss för man slappnar liksom inte av själv.Orolig natt inatt, cornelis har sovit för det mesta men troligen drömt massor, han har varit väldigt rörlig, det har resulterat i en trött mamma!
Jobbigt med sprattelnätter.. Tycker det är jobbigt även om Sammy sover i egen kupé bredvid oss för man slappnar liksom inte av själv.