Ni som använder kläder från Boob, hur tycker ni dom är i storlekarna? Asså enligt tabellen får mina jätteboops knappt plats i XL. Är dom stretching i materialet? Jag gillar inte när kläderna hänger för mycket så är rädd att XL blir för stort..
I övrigt så är fröken fröken 22dagar o hade gått upp 250g den sista veckan.
Listan på vad jag får äta är snart längre än listan på vad jag inte får äta. Fröken knorrar för allt o just nu vet jag inte varför det knorrar. Provade att ge flaska efter kvällsamningen för o se om det är att hon vill öka i brösten just nu o att det inte sker tillräckligt snabbt (läst att de händer i vecka 3) men nix de dög inte så hungrig bör hon inte vara eftersom hon i vanliga fall tar flaskan om hon är hungrig.. Just nu vill hion ammas typ varannan timme o med en mamma som tar minst 20min på sig att somna funkar det inte... okey var 3timme då hinner jag typ få 2timmars sömn ibland..
Jobbigt o va mamma just nu... o imorgon ska vi till stan o handla, inte jättepepp på 20mil i bilen men har inget val direkt massor som måste handlas o handla allt i bybutiken är liksom dubbelt så dyrt. Plus att det saknas en del byggrejjer o inredning... suuuuuck ...
Aja glad helg på er