Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisNu har lillebror äntligen kommit, på bf+10
Nu har lillebror äntligen kommit, på bf+10
Usch vad jobbigt, hoppas allt är bra med er.Spenderade kvällen på förlossningen. Eftersom blodtrycket stuckit iväg i går så skulle jag ringa till förlossningen och rådfråga om det var något. Under eftermiddagen fick jag rejäl huvudvärk och svullnade upp något enormt.
Som tur är visade det inte på havandeskapsförgiftning. Hade heller inga regelbundna samandragningar enligt ctg men det var ändå någonting enligt ctg. Så skönt att veta det med. Bäbis var vansinnig på väg hela tiden jag låg med det.
Här hemma är det full vadslagning i hela familjen när liten tittar ut. Men dem flesta verkar bara rätt så överens att det blir en liten morsdagpresent. Jag har mest gett upp och tvingar ut mina stackars fogar på promenader för att tvinga ut ungen. Rätt trött på att vara höggravid i 28 graders värmeHoppas sista bebisarna kommer nu och att alla får en fin morsdag.
Här hemma är det full vadslagning i hela familjen när liten tittar ut. Men dem flesta verkar bara rätt så överens att det blir en liten morsdagpresent. Jag har mest gett upp och tvingar ut mina stackars fogar på promenader för att tvinga ut ungen. Rätt trött på att vara höggravid i 28 graders värme
Svärmor är sjukt besviken att dem inte lär få se bebis innan dem åker på semester imorgon. Jag tror att ungen krallar sig fast för glatta livet för att komma undan alla tjatande och gissande familjemedlemmarJag också. De tror också jag får en mors dags present, jag har gett upp hoppet om att någonsinn klämma ut en unge.
Svärmor är sjukt besviken att dem inte lär få se bebis innan dem åker på semester imorgon. Jag tror att ungen krallar sig fast för glatta livet för att komma undan alla tjatande och gissande familjemedlemmar
Förlossningen va nästan en piss i havet (obs läs med viss ironi) jämfört med förlossningsskadan, så fort jag dricker för lite och får normal/hård (brukar alltid ha lös men tror amningen kräver massa vatten känns det som) avföring så gör det skitont att bajsa... på efterkontrollen sa som att jag skulle höra av mig till kvinnokliniken om det fortsatte göra ont 1-2 månader efter, är typ 3 veckor sen efterkontrollen så får snart höra av mig, men frågan är vad dom gör åt saken? Väggen mellan anal o slida är ju för tunn mot normalt.
Usch, låter inte alls kul Jag vet inte alls vad de gör åt saken, men för att i alla fall lindra och motverka att du blir hård i magen tills vidare så kanske du kan testa Laktulos? Det tog jag under slutet av graviditeten för att det blev stopp i magen och jag fortsatte ett tag efter förlossningen också just för att slippa sitta och krysta på toa den första tiden.
Haha som här. Värkarna sätter igång men så kommer nån och frågar eller gissar och så dör det ut typ direkt.Kan vara så bäbis tänker också. Sambons släkt emigrerar till Skåne för ett par dagar den 9 juni. Blir drygt om jag ska vänta tills dess.
Mamma ringde överlycklig idag och så att nu har hon tid. Hon släppte hästarna på bete i dag. Sen det samtalet har jag inte ens haft ont i fogarna.
Förlossningen va nästan en piss i havet (obs läs med viss ironi) jämfört med förlossningsskadan, så fort jag dricker för lite och får normal/hård (brukar alltid ha lös men tror amningen kräver massa vatten känns det som) avföring så gör det skitont att bajsa... på efterkontrollen sa som att jag skulle höra av mig till kvinnokliniken om det fortsatte göra ont 1-2 månader efter, är typ 3 veckor sen efterkontrollen så får snart höra av mig, men frågan är vad dom gör åt saken? Väggen mellan anal o slida är ju för tunn mot normalt.
Jag har nåt annat, är väl liknande preparat som laktulos, är lite glömsk så där får jag väl skylla mig själv, men har tagit igår och idag så imorrn blir nog en bättre dag får jag hoppas!
Förjävligt att man ska behöva vänta flera månader på att man ska få hjälp med sånt!