Nu gick det sådär med bilden
Är säkert för att det är en panoramabild. Provar igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu gick det sådär med bilden
Är säkert för att det är en panoramabild. Provar igen?
Nu funkar det! Ser härligt ut vart vid vättern är det?
Runt 3-4 månader efter förlossningen börjar man tappa galet mycket hår. För mig har det varit tussar, massvis med tussar.. i några månader.Bära bära bära. Jag är _så_ trött i både huvud och kropp. Maten är urusel, både lite och fel och jag har börjat tappa hår = näringsbrist.
Frågade sambon och tydligen hade jag rn sån med dottern också. Plus att där kom nästan lika mycket till när hon swoshade ut så hela dängen blev blöt och dem fick byta lakan och madrass. Och den delen kommer jag faktiskt ihågNär mitt vatten gick så kändes det som att det spräckte en vattenballong i mig. Ett riktigt Hollywoodsplash.
Sammy hugger också efter folk
Hahaha!!! Med en bild på ett tandlöst gap på bröstetHaha, vi får skaffa bodys till dem där det står "Varning, jag bits!"
Sammy hugger också efter folk
Haha, vi får skaffa bodys till dem där det står "Varning, jag bits!"
Min dotters ena kusin är fem månader gammal och går under smeknamnet "Sugfisken". När man håller i honom lutar han sig bak, tar sats och attackerar ens ansikte (gärna kinden eller hakan) med vidöppen mun och suger sig fast samtidigt som han gör något sorts "Aaaaaargh!"-ljud. På sin pappa och farbror som har skägg går han på näsan istället.
Fyra timmar rensandes ogräs?! Varmt välkommen hem till mig, vecka 30 på lördag och trädgården är _inte_ prioriterad, så att säga.. Hade ju dött av 30 minuter i den ställningen.Jag har sovit i natt behövt vända mig minimalt med gånger och bara varit på toa 1 gång. Fick två sammandragningar igår på hela kvällen och dem kom nog pga av fyra timmars krypande på marken när jag rensade ogräs igår. Kan detta vara det berömda lugnet före stormen tro??
Haha inte här heller eg men nu när man flyttat så har man ju fått lite sug att få något gjort. Sen gör man ju vad man kan för att irritera bebis så den tittar ut. Kan inte varit bekvämt för den heller kan jag säga Det värsta var nog eg när jag skulle ställa mig upp igen Det var inte nådigt, dottern fick visa all sin kraft och hämta en trädgårdsstol till mig som jag kunde använda för att dra/häva/putta mig upp medFyra timmar rensandes ogräs?! Varmt välkommen hem till mig, vecka 30 på lördag och trädgården är _inte_ prioriterad, så att säga.. Hade ju dött av 30 minuter i den ställningen.
Felicia är så förkyld att hon knappt orkar suga just nu. Nattamningen slutade med att hon hade bröstmjölk i hela håret och fick en flaska ersättning istället.
Tur vi ska till bvc idag, hoppas det finns något mer vi kan göra för henne.
Får bli ett bad idag.
Man bara måste älska bebisarMin dotters ena kusin är fem månader gammal och går under smeknamnet "Sugfisken". När man håller i honom lutar han sig bak, tar sats och attackerar ens ansikte (gärna kinden eller hakan) med vidöppen mun och suger sig fast samtidigt som han gör något sorts "Aaaaaargh!"-ljud. På sin pappa och farbror som har skägg går han på näsan istället.