Stort grattis @Lazy Lady har tänkt på er idag, så glad att allt gått bra ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag nog orka med en liten uppdatering
Runt 15,30 föddes Filippas lillebror Sammy 50cm lång och 3075g. Han kom ut med ett illvrål under snittet (då lipade vi som barn) och fick 9-9-10 av barnmorskan
Han fick dock kollas lite av barnläkaren eftersom han svalde en del fostervatten på vägen ut men det är ingen fara med det utan han är vara lite knorrig.
Snittet fick fint, jättebra personal och jag kände mej helt trygg hela vägen. Nu efteråt är jag lite öm i magen såklart, yr i bollen och har fått lite klåda men det släpper väl.
Det viktiga är att allt gått bra och vi är så himla lyckliga över vår lille gosse
(Födelsedagsfikan med flagga på brickan va det godaste jag ätit på länge)
Alltså.. Tack alla, va fina ni e (lipar)
Sammy är en riktig liten goding Otroligt lik sin storasyster!
Ligger nu på min mage, han gör tappra försök med att amma men han är rätt trött efter snittet. Antar att lite vila gör susen. Allt annat fungerar, 3 kiss och bajsblöjor levererade och han har kräkt ner en pyjamas
Pappan är fantastisk Ett otroligt fint stöd och han pysslar om oss och har blöjservice eftersom jag inte varit på benen ännu.
Tänk att man kan älska nåt så litet så mycketlove:
Heja heja!!!Ååh jag hoppas verkligen att det är på gång nu... Har åtminstone värkar var knappt 10:e minut. Tycker det kan speeda upp lite så han kommer ut idag. I morgon fyller dottern 2 och hade varit fint om dom inte behövde dela födelsedag.
TackHjärtliga gratulationer @Lazy Lady! Så underbart att höra att allt har gått bra!
Tipsar om Silonsalva, vi fick rekommenderat den av vår BVC-sköterska. Den är riktigt effektiv, hundra gånger bättre än Idomin. Funkar också bra på irriterade Rudbeck och dyl. Receptfritt på apoteket!Bra natt med matning vid 02.30 och 5 typ. Minns inte längre
Jag hoppas hans mage repar sig snabbt för rumpan ser inte rolig ut BVC kanske har något supertips imorgon. Luftar och dränker i idomin men det hjälper inte så mkt när det kommer nytt som irriterar nästan hela tiden (inga stora mängder men det behövs ju inte).
Ozonade min bil hela dagen igår men det har inte hjälpt så vi tar golfen till veterinären. Enda fördelen är att V kan sitta fram så inte tiken når honom från baksätet. Hon är snäll men _väldigt_ pussig.
Håller med, Silon är bra. Men är huden riktigt skadad föredrar jag Inotyol. Lägger sig som en skyddande barriär över huden. Använder den därför bara när det behövs.Tipsar om Silonsalva, vi fick rekommenderat den av vår BVC-sköterska. Den är riktigt effektiv, hundra gånger bättre än Idomin. Funkar också bra på irriterade Rudbeck och dyl. Receptfritt på apoteket!
Bastian har väldigt tunn hud och fick stora sår om han gick med en bajsblöja mer än 2 min (förskolan blev helt förskräkta och panikkörde till apoteket bla). Vi körde ju mkt EC men fick även ett medel på BVC som man sätter på med en tillhörande tops som på så sätt bildar en "extra" hud så att de kan läka. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette dock. Genomskinligt och kom i förpackningar som liknade engångsförpackningar för våtservetter.Bra natt med matning vid 02.30 och 5 typ. Minns inte längre
Jag hoppas hans mage repar sig snabbt för rumpan ser inte rolig ut BVC kanske har något supertips imorgon. Luftar och dränker i idomin men det hjälper inte så mkt när det kommer nytt som irriterar nästan hela tiden (inga stora mängder men det behövs ju inte).
Ozonade min bil hela dagen igår men det har inte hjälpt så vi tar golfen till veterinären. Enda fördelen är att V kan sitta fram så inte tiken når honom från baksätet. Hon är snäll men _väldigt_ pussig.
Ååh jag hoppas verkligen att det är på gång nu... Har åtminstone värkar var knappt 10:e minut. Tycker det kan speeda upp lite så han kommer ut idag. I morgon fyller dottern 2 och hade varit fint om dom inte behövde dela födelsedag.