Fyfan vad trött jag är på allt som har med barn o bebisar att göra. Ska sterilisera mig så de garanterat inte kan bli nåt mer! Skulle gärna ta en trotsig tonåring i inbyte mot mina små jobbiga barn
Den lilla 4 mån varken sover eller äter nästan nånting. Varken bröst eller flaska. Idag har hon ammat typ 5 min totalt o ätit 30 ml ersättning. Varit vaken sen 07. Inte sjuk eller nånting. Vaknar ungefär 10 ggr per natt inkl långa vakenperioder nattetid.
Den stora som är 16 mån har från 6 mån till 12 mån sovit i eget rum, hela nätter, alltid gått bra. Sen lillasyster kom så tvingas vi samsova med henne. Hon blir helt hysterisk annars. Problemet är att hon rör sig så sjukt mkt i sömnen samt gnäller helt otroligt mkt i sömnen, så ingen av oss kan sova med henne. Dessutom väcker barnen varann så en av oss föräldrar får sova med den lilla o den andra med den stora. Vi kan liksom inte ens sova i samma sovrum längre, jag och pappan. Så jävla bitter är jag!
Funderar allvarligt på att skaffa eget boende o ha barnen varanna vecka, enbart för att komma ifrån detta.