Hur mår era relationer nu när bebisarna har kommit?
Min och makens relation mår sådär ska jag erkänna. Jag har haft otroligt jobbigt med hormoner och allt efter förlossningen och känner inte att jag får det stöd jag behöver från honom, och han känner sig utanför. Vi har inte haft sex än, vilket han tjatar om men man blir ju inte särskilt sugen när vi bråkar typ jämt Hoppas att det blir bättre men just nu känns det rätt pissigt... Hur går det för er andra?
Nu är det vårt andra gemensamma barn, vårt första gemensamma föddes december 2013 så det är relativt tätt mellan dom. Vårt förhållande har blivit mer stabilt och mer samarbetsvillig sen innan barnen kom även om jag hade med mig 1 barn in i förhållandet som var 5 1/2 år när vi började träffas sommaren 2010. Däremot finns det inte mycket tid just nu för oss som par, vårt liv består just nu av att rodda hemmet med tre barn av olika behov varav 1 med psykiska funktionshinder. Men vi har blivit lovade att kunna lämna pojkarna nån dag så vi kan ut och äta som par, och inte familj. Blev även tillfrågade om vi ville ha avlastning en natt men vi tycker att minstingen är för liten ännu att bli bortlämnad en natt.
Men visst är vi oeniga ibland men inte så att vi bråkar, tror vi har bråkat 1 gång på alla år vi träffats. Vi har båda levt i riktigt stormiga förhållanden med dagliga bråk så vi undviker bråk, och går därför undan när man är riktigt irriterad. Först när man lugnat ner sig så kan man prata om vad man irriterade sig på.