Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som har problem med blöjmonteringen? Vi har testat flera olika sorter, men jag får även den bästa o minsta att läcka både här och där (oftast sker olyckorna i sambons famn o på hans T-shirt...). Antar att jag inte får helt till det när han är sprattlig. Ngn med tips?
Är det bara jag som har problem med blöjmonteringen? Vi har testat flera olika sorter, men jag får även den bästa o minsta att läcka både här och där (oftast sker olyckorna i sambons famn o på hans T-shirt...). Antar att jag inte får helt till det när han är sprattlig. Ngn med tips?
Det är den däringa snoppen som ställer till det . Sonen läckte om man inte var noga med att lägga snoppen rätt i blöjan och var noga med volangerna på blöjan som någon annan skrev. Dottern har inte läckt igenom en endaste gång än *peppar, peppar*.Är det bara jag som har problem med blöjmonteringen? Vi har testat flera olika sorter, men jag får även den bästa o minsta att läcka både här och där (oftast sker olyckorna i sambons famn o på hans T-shirt...). Antar att jag inte får helt till det när han är sprattlig. Ngn med tips?
Jag använde aldrig strlk ett till sonen alls.Vi har provat oss fram och tidigare har Libero touch Stl 1 funkat bäst. De andra två stl 1 vi provat har varit för stora.
Tänker att han kan väl inte växt ifrån dem redan? Han är 12 dgr gammal och bör vara tillbaka på födelsevikten nu snart. Men jag tycker iof att bodyn han hade på BB där ärmarna var på tok för långa sitter ganska lagom nu. Men kan han verkligen växt trots att han inte varit åter på födelsevikten?
@SummerBreeze har jag för mig fick tidigt va?
@Sörlatungu finns kvar i listan också
Jag är ju sist dock
Är ni kvar på neo?Har inte kollat här på länge men japp jg fick tidigt. Hade bf 28/5 men födde 27/3 I vecka 31.
BF+ 12 idag och inga tecken på att ungen tänker flytta ut inom överskådlig framtid. Min mamma gick över flera veckor under flera av sina graviditeter och mina äldre systrar gick över rejält med sina ungar. Några igångsättningar där också. Så jag börjar förlika mig med att jag också drabbats av familjens kassa förlossnings-gener. Blä.
(Det enda positiva med igångsättning är väl att vi iaf är garanterade en plats på vårt valda sjukhus då. Med tanke på trängseln i Stockholms förlossningsvård för närvarande så hade jag börjat oroa mig för att behöva föda i en korridor nånstans... )
Vart ska du föda?
Danderyd! Antingen inne på någon specialavdelning, om det blir igångsättning, eller på vanliga Danderyds förlossning om det startar självmant.
Samma ställe som jag valt, om jag nu får vara där Berätta gärna sen om vad du tyckte om stället
Åh, kul! Kan absolut recensera det sen. Jag har redan varit där på ofrivilliga "studiebesök" ett par gånger pga diverse komplikationer och alla vi har träffat där hittills har varit jättegulliga.