Vårföräldrar 2016 del 4

@Ray och @Lazy Lady
Kramar till er båda!
Jag hoppas verkligen eländet i tråden är slut nu! Rent statistiskt borde det ju vara ingen eller max en i tråden som som råkar ut för detta. Men statistiken slår ju sällan rättvist.
Nej det gör den ju inte.
Jag känner mig som en riktig otursspridare. Först var jag med i vintertiden och fick missfall och bara någon dag efter drog jag med en annan. Sen detta.

Även jag blev helt förstummad av ännu ett överjävligt tragiskt öde. Det är verkligen så att man inte fattar någonting! :cry::cry:

För att eventuellt föra in en liten ljusglimt i tråden igen kan jag meddela att jag tror att jag haft någon form av värkar sedan klockan fem i morse (BF+2). Mest som halvstörande mensvärk, men i tydliga intervaller. Får se om det leder någonstans eller om det bara är förkänningar...

Även jag blev helt förstummad av ännu ett överjävligt tragiskt öde. Det är verkligen så att man inte fattar någonting! :cry::cry:

För att eventuellt föra in en liten ljusglimt i tråden igen kan jag meddela att jag tror att jag haft någon form av värkar sedan klockan fem i morse (BF+2). Mest som halvstörande mensvärk, men i tydliga intervaller. Får se om det leder någonstans eller om det bara är förkänningar...
Håller tummarna! :-)

Det känns som att det behövs en liten ljusglimt. Hoppas allt går väl, snabbt och ganska smärtfritt:)
@Lazy Lady tänker en massa på dig och på @Ray, all styrka till er!

Jag trodde också att det var bebis på gång, hade onda sammandragningar igår kväll, lite blod kom och det höll på från och till i natt. Var helt säker på att latensfasen börjat och att vi skulle få åka och föda idag.
Men nu på morgonen är det nästan helt lugnt :meh:.

Ska till bm och göra hinnsvepning idag kl 12, det var bokat sedan tidigare. Får se vad hon säger.

Jag har också tid hos BM idag, kl 15.30. Är det förhållandevis lugnt fortfarande då ber jag om en undersökning så får vi se hur det ligger till!

Nu är det 5-9 minuter mellan och gör ondare än i morse.

Det låter lovande! Håller tummarna för att bebis är på gång och att allt kommer att gå bra :up:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka