Finner inga ord... KramTack allihop, vi försöker förstå det ofattbara. Förhoppningsvis går vi starka ur det härcry:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finner inga ord... KramTack allihop, vi försöker förstå det ofattbara. Förhoppningsvis går vi starka ur det härcry:
Nej det gör den ju inte.@Ray och @Lazy Lady
Kramar till er båda!
Jag hoppas verkligen eländet i tråden är slut nu! Rent statistiskt borde det ju vara ingen eller max en i tråden som som råkar ut för detta. Men statistiken slår ju sällan rättvist.
Nej det gör den ju inte.
Jag känner mig som en riktig otursspridare. Först var jag med i vintertiden och fick missfall och bara någon dag efter drog jag med en annan. Sen detta.
Instämmer med @ninsanNej det gör den ju inte.
Jag känner mig som en riktig otursspridare. Först var jag med i vintertiden och fick missfall och bara någon dag efter drog jag med en annan. Sen detta.
Tänk inte så! Det är helt ofattbart hemskt det som hänt men det är verkligen ingens fel!Nej det gör den ju inte.
Men att slumpen slår så- osannolikt.Tänk inte så! Det är helt ofattbart hemskt det som hänt men det är verkligen ingens fel!
Men att slumpen slår så- osannolikt.
Mår fysiskt illa.
Det håller jag med om.Men att slumpen slår så- osannolikt.
Mår fysiskt illa.
Håller tummarna! :-)Även jag blev helt förstummad av ännu ett överjävligt tragiskt öde. Det är verkligen så att man inte fattar någonting!
För att eventuellt föra in en liten ljusglimt i tråden igen kan jag meddela att jag tror att jag haft någon form av värkar sedan klockan fem i morse (BF+2). Mest som halvstörande mensvärk, men i tydliga intervaller. Får se om det leder någonstans eller om det bara är förkänningar...
Det känns som att det behövs en liten ljusglimt. Hoppas allt går väl, snabbt och ganska smärtfrittÄven jag blev helt förstummad av ännu ett överjävligt tragiskt öde. Det är verkligen så att man inte fattar någonting!
För att eventuellt föra in en liten ljusglimt i tråden igen kan jag meddela att jag tror att jag haft någon form av värkar sedan klockan fem i morse (BF+2). Mest som halvstörande mensvärk, men i tydliga intervaller. Får se om det leder någonstans eller om det bara är förkänningar...
Även jag blev helt förstummad av ännu ett överjävligt tragiskt öde. Det är verkligen så att man inte fattar någonting!
Jag har också tid hos BM idag, kl 15.30. Är det förhållandevis lugnt fortfarande då ber jag om en undersökning så får vi se hur det ligger till!
Nu är det 5-9 minuter mellan och gör ondare än i morse.