Vårföräldrar 2016 del 4

Är på förlossningen.. Inte heller vi får glädjas åt en ny familjemedlem. Hjärtat har slutat slå och jag är igångsatt för att vi ska få säga hejdå till vår lilla änglaflicka:heart:cry:

Åh herregud. Helt ofattbart att det händer ännu en gång. Jag är med er idag i mina tankar.

Är på förlossningen.. Inte heller vi får glädjas åt en ny familjemedlem. Hjärtat har slutat slå och jag är igångsatt för att vi ska få säga hejdå till vår lilla änglaflicka:heart:cry:
Så oerhört fruktansvärt :cry::cry:. Jag är så ledsen för er skull och ni finns i mina tankar. Livet är inte rättvist alls:(.

Nej!!!! :cry: Så fruktansvärt och hemskt att det finns inte ord som kan fylla ut, gör ont i hjärtat när jag försöker föreställa mig vilken sorg det måste vara! Så hemskt ledsen för din skull att behöva uppleva och gå igenom detta... Ta hand om dig!

Nej, nej, nej! Jag har följt er tråd sedan starten och kan inte förstå att två av er råkar ut för detta fruktansvärda, det hugger i hela mig. Inga ord känns tillräckliga, men jag tänker verkligen på er och skickar all styrka i världen :heart Fan i helskotta vad livet är jobbigt :cry:

Så otroligt orättvist och fruktansvärt :cry:
Lider med er, vilken ofattbar sorg!

NEJ! !!!!! Nej nej nej:cry::cry::cry:
Mitt hjärta stannar oxå... Tittade in just för att se hur det gick för dig. Du vet ju att jag finns här om du vill prata.
Jag är så otroligt ledsen för er skull...
Ronja tar hand om henne i himlen- det lovar jag:heart

Lazy Lady hade värkar i natt men de avtog och hon kunde sova till 5 tiden och kände direkt att något inte var rätt. Var inne på förlossningen vid 7 tiden.
Hon hälsar att hon hör av sig när hon orkar igen.

Detta är bara så fruktansvärt. Det kan aldrig vara rätt att ett barn dör på detta vis. Aldrig.

@Ray och @Lazy Lady
Kramar till er båda!
Jag hoppas verkligen eländet i tråden är slut nu! Rent statistiskt borde det ju vara ingen eller max en i tråden som som råkar ut för detta. Men statistiken slår ju sällan rättvist.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka