Grattis!01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
Åh vad härligt! Grattis01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
Åååh massa grattis!01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
Hoppas allt går bra med dina små godingar?
Stort grattis!01.51 och 01.52 föddes våra älskade barn med ett akutsnitt som blev en väldigt fin upplevelse. Hon kom först, 48 cm och 2800 gr. Han strax därefter på 49 cm och 2900 gr. Vi mår bra och njuter för fullt
Tyvärr inte.. Jag surar i soffan@Lazy Lady verkar vara inne och föder nu
Alltså. Jag har börjat preppa lite inför förlossning, packar BB-väska och förbereder mig mentalt och sånt...och beklagade mig högljutt över att alla värktimer-appar och tjänster är så kassa/fula/allmänt dåliga (Ja, jag är kontrollfreak och vill kunna hålla koll på värkarna i en smidig app istället för att bara kolla på klockan) Så nu sitter maken och bygger en egen app åt mig enligt mina specifikationer. Det slår för tillfället alla fång med rosor i världen i romantik.
(Ska kanske tillägga att han jobbar med programmering även till vardags. Annars hade det nog varit ett lite väl ambitiöst projekt såhär på onsdagskvällen.)
Det där med att tömma sig mycket innan förlossningen verkar ju nåt som många går igenom. Så det låter ju sannerligen som dig är på g! :-)Tyvärr inte.. Jag surar i soffan
Har sovit i snitt 3h/dygn sedan i måndags för alla sammandragningar. Magen har ballat ur och jag hade ungefär 20 meter tillgodo för att slippa skita ner mej på Ica igår. Till det en fruktansvärd migrän.
Så tyvärr ingen bebis än.. Men ska försöka få komma till min BM idag och fråga om lite råd.
(Försöker vara positiv och hoppas att det är systemet som gör sej redo att föda inom jäkligt kort)
Jag hoppas!! Oavsett så blir det ju igångsatt nästa vecka vare sej bebis anser sej klar med magen eller ej. Men det hade ju varit skönt om det startade av sej själv, tror det är bättre för bebisen egentligenDet där med att tömma sig mycket innan förlossningen verkar ju nåt som många går igenom. Så det låter ju sannerligen som dig är på g! :-)
Tyvärr inte.. Jag surar i soffan
Har sovit i snitt 3h/dygn sedan i måndags för alla sammandragningar. Magen har ballat ur och jag hade ungefär 20 meter tillgodo för att slippa skita ner mej på Ica igår. Till det en fruktansvärd migrän.
Så tyvärr ingen bebis än.. Men ska försöka få komma till min BM idag och fråga om lite råd.
(Försöker vara positiv och hoppas att det är systemet som gör sej redo att föda inom jäkligt kort)