Vårföräldrar 2016 del 4

Min mage är oerhört irriterande idag. Eller ja, mage och mage.. Jag vaknade med ont typ vid solar plexus fast lite högre upp, antagligen precis i kant med där livmodern är nu. Känns som kramp/håll som inte släpper och blir värre när jag rätar ut mig liksom. Sjuuuuukt irriterande! Samtidigt ligger det en discobebis i magen som tycker att ben och armar är till för att slåss med :idea:

Var förresten hos bm igår, allting ser bra ut och mitt blodtryck hade gått ner igen, woop woop! Officiellt 3 veckor kvar nu :nailbiting:

Skönt att allt va bra! Man blir ju lika glad varje gång:love:

Skönt att allt va bra! Man blir ju lika glad varje gång:love:
Ja, jag tycker fortfarande det är rätt gött att gå till BM även om det blir en gång i veckan nu, det där med att lägga sig på britsen och lyssna på hjärtljud är faktiskt himla mysigt! Det är ju dessutom enda gången sambon lite mer konkret märker att allt är bra med lillfisen :love: (Förutom när hen sparkar på honom när sambo blir för närgången:idea:)

Ja verkligen:laugh:
Jag skickade sms till sambon, helt överlycklig och frågade om han ville ha en bild på den men han tyckte det va helt onödigt eftersom han åt frukost på jobbet:confused::D

Jag hade skickat bild ändå! :devil: Lika bra att de härdas ordentligt direkt! :D

Ja, jag tycker fortfarande det är rätt gött att gå till BM även om det blir en gång i veckan nu, det där med att lägga sig på britsen och lyssna på hjärtljud är faktiskt himla mysigt! Det är ju dessutom enda gången sambon lite mer konkret märker att allt är bra med lillfisen :love: (Förutom när hen sparkar på honom när sambo blir för närgången:idea:)

Jag hade skickat bild ändå! :devil: Lika bra att de härdas ordentligt direkt! :D

Visst är det mysigt att lyssna:love: sambon tycker också det är kul att vara med hos BM, för då kan han passa på att fråga grejer och dels för att vår BM är så jäkla rolig:D

Det va nära att jag skickade bild, för det va det slemmigaste jag sett men jag är tveksam till att han skulle vara lika imponerad:p:rofl:

Här kunde man det iaf.

Den här fisen blir 6 veckor, stoppa tiden tack. :love:

IMG_20160411_171559_zpshv0wju04.jpg
Sötunge! Är hon mycket vaken? Jag tycker min fis sover mest hela dagarna. (Och nätterna som tur är.) Skulle jag promenera med vagnen hela dagarna skulle hon aldrig vara vaken...

Sötunge! Är hon mycket vaken? Jag tycker min fis sover mest hela dagarna. (Och nätterna som tur är.) Skulle jag promenera med vagnen hela dagarna skulle hon aldrig vara vaken...

Nä inte så mycket. Men mer än sin storasyster och när hon är vaken så är hon klarvaken och "med" :love:.

Förlåt ni som väntar, men jag tränger mig! Vattnet gick som ett vattenfall för några timmar sen och nu är vi på BB. Bebisarna plockas ut så snart det blir tid på narkosen, nu är det min tur att bli mamma! :love:
Lycka till! Hoppas du fick hjälp av vår kära isländska :)

Något!! Vill ju bara att det ska braka till. Men det kommer några små värkar sen lugnar det ner sej och sen ilar det och sticker nåt makalöst i livmodern så jag antar ju att jag håller på och öppnar mej. Det kommer fortfarande ut slempropp så nåt händer ju helt klart.

Även fast jag vet att 5dagar över tiden inte är nåt att stånka om egentligen så tycker jag det känns som en evighet;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Bison
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 605
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka