Vårföräldrar 2016 del 4

Jahapp, inatt trodde jag hon bestämt sej för att komma ut. Men icke! 3h värkar/förvärkar med 10minuters mellanrum och (ursäkta infon) bruna gojjiga flytningar. Sen slutade det:cautious:
Men det måste väl ändå vara ngt slags förstadie? Heja lillungen kom ut nu, vi andra behöver känns ngt slags hopp om framtiden!

Men det måste väl ändå vara ngt slags förstadie? Heja lillungen kom ut nu, vi andra behöver känns ngt slags hopp om framtiden!

Det hoppas jag innerligt att det är!! Låg typ med fingrarna i "petposition" i luften beredd att väcka sambon att nu är det dags!!! Men nä:meh:
Har fortsatt rätt mkt sammandragningar nu och dom beter sej annorlunda mot förut. Så jag har inte tappat hoppet helt. Bf +4 idag.

Det hoppas jag innerligt att det är!! Låg typ med fingrarna i "petposition" i luften beredd att väcka sambon att nu är det dags!!! Men nä:meh:
Har fortsatt rätt mkt sammandragningar nu och dom beter sej annorlunda mot förut. Så jag har inte tappat hoppet helt. Bf +4 idag.

Låter som latensfasen, då drar det nog igång på allvar inom ett dygn eller två :)

Du gav mej precis hopp om att få träffa bebis! Just nu känns det som att hon tänkt stanna kvar till sin 15års dag:D
Jag va öppen 1,5cm igår vid BM besöket så på gång är det ju:up:

Om jag vore dig nu så skulle jag bara vila och ta det lugnt. Inte rensa mer ogräs för att få igång det ;)
För uppenbarligen är det på G så vila och vänta. Nu kan det starta på allvar vilken sekund som helst så spara på krafterna.
Ta en stol och sätt dig i trädgården och käka en glass och njut av det sista lugnet :D

Om jag vore dig nu så skulle jag bara vila och ta det lugnt. Inte rensa mer ogräs för att få igång det ;)
För uppenbarligen är det på G så vila och vänta. Nu kan det starta på allvar vilken sekund som helst så spara på krafterna.
Ta en stol och sätt dig i trädgården och käka en glass och njut av det sista lugnet :D

Hahaha! Nej, idag är jag inte det minsta snabb efter 3h sömn. Ligger i soffan med filt och hund i knävecken. Tror det mest ansträngande idag blir att starta vattenkokaren till tevattnet:D

Hahaha! Nej, idag är jag inte det minsta snabb efter 3h sömn. Ligger i soffan med filt och hund i knävecken. Tror det mest ansträngande idag blir att starta vattenkokaren till tevattnet:D

Det låter lagom jobbigt :D
Vill du ha positiv anda så är 4 dagar över tiden ingenting :p Vi har väntat föl i stallet och inatt kom den, 20 dagar sent. Fatta att gå över det själv, hua!

Ska bli intressant att se hur mkt prylar det kommer finnas i skåpen om några veckor:D Man kommer ju säkert "behöva" en massa hightec:o

Men se om du kan få prova en pump på BB. Alla tuttar fungerar inte att pumpa. Många släpper bara mjölk till äkta vara sas.

Surt att köpa och sedan ställer tuttarna inte upp.

Heja heja heja bebis!!!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 605
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka