Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BM-besök idag v 35 +3.
SF 36
Hjärtljud 156
Vikt + 1 kg
Blodvärde 111
När jag vägde mig hemma i helgen hade jag gått ner 1,5 kg så jag antar att alla sandwich-glassar jag stoppat i mig sedan dess gjort susen Bebis hade skruvat ner sig lite till men fortfarande ruckbart huvud.
Vilken skillnad det kan vara på viktning! Själv börjar jag närma mig +25 kilo
Jag ligger på +12kg. Men du har ju 2 i magen så det är ju lite skillnad
jag hoppadas alla kilon bara rinner av när bebis kommit. Vill känna mej lätt igen
Ja, två knubbsälar (dryga 2 kilo var) tar ju sin plats! Jag hänger inte upp mig på viktökningen, jag vet att jag äter lagom och tränar i den mån jag orkar. Ser ut som en vandrande pilatesboll, så det är ingen tvekan om vart det satt sig iaf!
Har också landat i att vikten inte spelar ngn roll, det ska bli sååå härligt att promenera och springa och rida bort den senNej, vikten får man ta tag i när allt är klart. Just nu skiter jag fullständigt i den, jag har ju bara 2v till bf. Kan ju rimligtvis inte hända så mkt till. Magen har sjunkit ner så det ser ut som en medicinboll i en påse
"Hoppas" hon menar sen sista bm-besöket? Annars är jag fan avis!Vilken skillnad det kan vara på viktning! Själv börjar jag närma mig +25 kilo
H
Har också landat i att vikten inte spelar ngn roll, det ska bli sååå härligt att promenera och springa och rida bort den sen
Var hos bm igår, vecka 33+0 nu (fortfarande sååå långt bort) SF-mått 31,5 och järnet håller sig stadigt på 113 (vilket är högre än när jag är ogravid konstigt nog) idag molvärk, tror jag är extremt känslig för yttre påverkan, räckte med några tryck av bm så blir jag jätteöm.
"Hoppas" hon menar sen sista bm-besöket? Annars är jag fan avis!
Jag håller med! Vem är näst på tur? Och vilka är det som fått bebis redan?Nu vill vi ha fler vårbebisar i tråden!!!
Min lilla vårbebis har ökat på sin vikt och väger nu 3 600 gram inför sin 3 veckorsdag.. Nu fungerar allt bra igen efter 3 dagars intensivt vrålande och missnöjd bebis .
Vilken skillnad det kan vara på viktning! Själv börjar jag närma mig +25 kilo
Har morgonpysslat lite i bebisrummet. (Hon ska visserligen sova i vagga hos oss den första tiden men... Kul att greja lite ändå!)
Fått upp sänghimmel, satt i spjälskyddet och lagt i madrasser och lite sånt.
http://i651.photobucket.com/albums/uu232/maria53/Mobile Uploads/2015-10/F0C2729F-991B-424F-A1B0-E359B355B612_zpso5n28yrg.jpg
Tack!Fiiint!!
Nej alltså, +1 kg sedan förra besöket +12 totalt nu.
+25 kg med tvillingar är väl helt normalt ändå va?
Nej alltså, +1 kg sedan förra besöket +12 totalt nu.
+25 kg med tvillingar är väl helt normalt ändå va?