Du behöver inte gråta för det. Ganska drygt symtom. Jag har fått superslajmiga flytningar flera gånger, riktigt äckligt. Och just den detaljen har jag besparat min man
Nej, jag kan väl inte påstå att jag direkt sörjer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte gråta för det. Ganska drygt symtom. Jag har fått superslajmiga flytningar flera gånger, riktigt äckligt. Och just den detaljen har jag besparat min man
Bläh för att inte ha någon energi. Hade jag inte haft barn från början hade jag nog spenderat väldigt mycket tid under en filt i soffan nu...
Nu känner jag mig som värsta freaket för jag har inte fått några flytningar alls. Har typ aldrig det som o-gravid heller.
Däremot har jag fått världens mest irriterande symtom sen flera veckor tillbaka: galet kliande bröstvårtor! Det enda som hjälper är att smörja in brösten med superfet hudkräm varje dag. Helt sjukt. (Läste något om att det beror på att brösten förändras och förbereder sig för amning och att det såklart är heeeelt normalt.)
Samma här. Inte mycket flytningar men jag går runt och smygkliar på bröstvårtorna rätt ofta. Trodde bara det var jag som blivit konstig.Nu känner jag mig som värsta freaket för jag har inte fått några flytningar alls. Har typ aldrig det som o-gravid heller.
Däremot har jag fått världens mest irriterande symtom sen flera veckor tillbaka: galet kliande bröstvårtor! Det enda som hjälper är att smörja in brösten med superfet hudkräm varje dag. Helt sjukt. (Läste något om att det beror på att brösten förändras och förbereder sig för amning och att det såklart är heeeelt normalt.)
Jag har ju barn och jag vill bara sova under filt i soffan. Kul morsa
Hade hb på 100 sist. Oroad över blodbrist när jag är så lättblödande. Sist förlorade jag över 4 liter blod
Jag också! Man kan ju bli knäpp för mindre.
Samma här. Inte mycket flytningar men jag går runt och smygkliar på bröstvårtorna rätt ofta. Trodde bara det var jag som blivit konstig.
Mina bröstvårtor börjar också påminna mig om att något inte är som vanligt.
Kan klia lite, ömmar lite och jag tycker de börjar få en annan färg.
Mina började flagna och ha sig i typ vecka 12 och nu har de blivit alldeles mörka. Känns superskumt.
Det är överlag en skum grej det här med att vara på smällen...
Bläh för att inte ha någon energi. Hade jag inte haft barn från början hade jag nog spenderat väldigt mycket tid under en filt i soffan nu...
Så sjukt hungrig idag, känner mig som ett svart hål! En portion havregrynsgröt med mjölk och två skorpor innan jag åkte till jobbet, en kvargsmoothie och två mackor när jag kom till jobbet, ett päron och en kiwi efter det. Fortfarande utsvulten!
Så sjukt hungrig idag, känner mig som ett svart hål! En portion havregrynsgröt med mjölk och två skorpor innan jag åkte till jobbet, en kvargsmoothie och två mackor när jag kom till jobbet, ett päron och en kiwi efter det. Fortfarande utsvulten!
Jag gick också in i super-hungern igen denna veckan. Var hungrig som en varg i augusti någonstans, men sedan gick det över och jag blev istället mätt väldigt fort. Nu är jag återigen nästan konstant hungrig, blir iofs hyffsat mätt fort när jag äter, men det är ett snabbt övergående tillstånd. Tur att det finns frukt att tillgå på jobbet.Så sjukt hungrig idag, känner mig som ett svart hål! En portion havregrynsgröt med mjölk och två skorpor innan jag åkte till jobbet, en kvargsmoothie och två mackor när jag kom till jobbet, ett päron och en kiwi efter det. Fortfarande utsvulten!
Ropa inte hej än... Jag har som sagt varit ohungrig i 2 månader innan hungern satte igång på med förnyad kraft. Har haft en väldigt måttligt viktuppgång såhär långt, men jag gissar att det måttliga i den uppgången är som bortblåst nu med tanke på vad jag proppar i mig för att inte rasa igenom helt i humör och energi.Men kära värld!
Min hunger satt bara i de första veckorna och sen illamåendet gick över glömmer jag nästan bort att äta. Nej, det gör jag inte men jag har inte gått upp något mer i vikt sedan inskrivningen så jag antar att jag nog borde äta lite mer. Blir mätt så fort nu för tiden..