Usch då, jag har också en jäkla foglossning, fast är ju sjukskriven för blödningarna. Men haltar fram. Har mest ont i framfogen som strålar ut i ljumske och ner lite i låret + vänstra fogen bak. Kan inte kliva i och ur bilen eller kliva ur skorna för jag fasenimej dööör när jag ska dra foten ur skon. Men just det där med att sitta mjukt då har jag ont ungefär som du fast inte runt svanskotan, men bägge bakfogarna och man kan knappt gå. Dock först då man sätter sig så är det sjukt skönt, sen kommer man knappt därifrån. Känner sig smidig som ett kylskåp.Yes! Helt annorlunda mot förra gångens dock? Min svanskota dödar mig o anstränger jag mig strålar det ut mot höfterna. Har ett väldigt tungt jobb (flera ton/event).
Att sitta i en mjuk kontorsstol gör att det efter ett tag känns som att jag har halkat på arslet o landat på svanskotan. Fruktansvärt märkligt...
Ibland vissa dagar så är det aningens bättre -idag är en sån dag Det dumma är att jag glömmer mig och gör nån dumgrej å sen är det kört.