Märkligt men nåt är det ju.
Gick och sprang som vanligt igår kväll innan läggdags så vi vet heller inte att han gjort nåt särskilt.
Mammahjärtat går i tusen bitar, hoppas en kan hålla rösten när dom ringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att ni får hjälp snabbt!Här sitter jag och väntar på att vc ska ringa strax, sonen vaknade imorse och kan inte stå på benet. Inget uppenbart inga flisor ingenting synligt. Det är en rätt tålig gosse men tokgråter om han råkar ställa ner foten.
Gick och sprang som vanligt igår kväll innan läggdags så vi vet heller inte att han gjort nåt särskilt.
Mammahjärtat går i tusen bitar, hoppas en kan hålla rösten när dom ringer![]()
Här sitter jag och väntar på att vc ska ringa strax, sonen vaknade imorse och kan inte stå på benet. Inget uppenbart inga flisor ingenting synligt. Det är en rätt tålig gosse men tokgråter om han råkar ställa ner foten.
Här sitter jag och väntar på att vc ska ringa strax, sonen vaknade imorse och kan inte stå på benet. Inget uppenbart inga flisor ingenting synligt. Det är en rätt tålig gosse men tokgråter om han råkar ställa ner foten.
Med tanke på alla vurpor gossen lyckas med i tid o otid så är det ju märklig att inget gjort större skada hittills..
Så nu var det väl dags tänkte jag, trots att inget uppenbart hänt.
Väl vid vc så gick han ju på benet utan anmärkning. Såklart.
Så ja..vi fick åka hem igen.
Tänkte också på det men det höll i sig i flera timmar. Å andra sidan kanske han inte heller vågade ställa ner även fast det gått över, att han blev lite rädd liksom.Var det direkt han vaknade det hände? Tänkte om han legat konstigt och benet somnat. Det händer mig rätt ofta
Skönt att det inte var något i alla fall![]()
Det erbjuds vaccin men det är frivilligtÄr det dags för spruta igen på 1.5 års kontrollen?
Vi ska på den senare i veckan och jag fasar redan för om det är vaccindags igen då han blivit dålig efter sprutorna tidigare.
Vi har redan haft sjukstuga så det räcker för ett tag sedan dagisstarten![]()
Ha ha, förutom lockarna i håret och att L har mörkare ögon kunde jag nästan tro att jag såg en film på mitt eget barn"Får jag hjälpa till?"
"Neeej, neeeej, neeeeej!"
"Får jag hjälpa till?"
"Neeej, neeeej, neeeeej!"