Tre ggr hade hon kissat på sig påstod dom igår men när vi skulle slänga kläderna på tvätt så var det bara ett ombyte som var blött. Så de andra två ggr kan det inte ha kommit mer än ett par droppar. Så ser man det så så är det rätt bra betyg för första dagen för någon olycka räknar jag med i början där innan alla kommer in i det. Det ÄR skillnad på att vara hemma och på dagis och när det gäller detta behöver E MASSA uppmuntran. Det som störde mig mest var att dom hade satt på henne blöja och det tryckte ner hennes självförtroende direkt och hon ville inte ha trosor hemma sen och när dom väl var på skulle hon ha blöja över
Men efter lite pepp så var det som vanligt igen och vi åkte och shoppade lite utan några problem alls.
Idag lämnade både jag och maken för han märkte nog på mig att jag tyckte det var jobbigt. Vi hade ett bra prat med de två fröknarna som var på plats i morse och vi belyste att hon kräver mycket uppmuntran och vi har inga problem att få tvätta mycket i början. Dom får inte ta på henne blöja förrän alla ombyten är slut för vi får inte förstöra hennes självförtroende. Spännande och se hur det går idag. Dom ska göra allt dom kan för att få det att funka så det känns bättre idag