Imogen
Trådstartare
God jul alla trådkompisar! Hoppas ni får en jättefin jul och att @Tassetass och ev andra sjuklingar kryar på sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God jul till er också, och till alla andra i tråden .God jul alla trådkompisar! Hoppas ni får en jättefin jul och att @Tassetass och ev andra sjuklingar kryar på sig!
Vi diskuterade häromdagen hur mycket pengar vi kan tänkas spara på att dottern inte har blöjor, funderade på om vi borde sätta in lite på hennes sparkonto eftersom hon blev blöjfri såpass tidigtHej hopp, idag slutade vi med blöja dagtid! Blev rätt chockad, för hon har inte velat vara utan blöja i fem minuter men när jag sa imorse att nu är det slut med blöja på dagen så sa hon bara "Okej då". Nattblöjan behåller vi ett tag till, den är torr någon gång emellanåt på natten så den ryker säkert snart också.
Tänk att få slippa fler blöjor. Inget skötbord, ingen blöjhink. Vilken lyckodag det kommer att bli!
Här kör vi också ett nytt försök på att bli blöjfri dagtid Hittills gått väldigt bra sen i fredags! Bara hoppas det går bra på dagis också sen. Det är det jag är mest nervös för...
Det är lite därför vi passade på nu, för dottern är ledig till och med 22 januari.
Här börjar dom 8 januari igen. Men vi ska köra hårt i två veckor nu och hon är helt med på det
Inatt skulle pojken prompt vara utan blöja! Så vi kör väl på det!
Han(dom) kommer ju alltid över till vår säng tidig morgon men vi har köpt dyrt skyddslakan så ev olyckor blir inte i hela (ganska nya) sängen iaf
Och så har jag fixat hans säng med frotté-lakan-frotté-lakan så kan en bara dra bort ena lagret när olyckan är framme.
Men det tipset kanske alla vet redan