Ongen blev 10 månader i söndags Snart 1 årskalas ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag tror att jag med kommer få mens snart (sambon chansar dock på att jag gravid men då måste jag va jungfru Maria eller nåt åt det hållet). Var på Ica igår och blev helt manisk och hann plocka på mig massa choklad, flera olika sorters fikabröd och stog och rev i glassdisken när sambon lyckades få stopp på min framfart
Vi har ju dippat vi med.... men vi behövde ingen extra vägning så nästa gång blir den 4 feb, håller tummarna att han ökat något i vikt tills dess.Fler än vi som dippat alltså, vår BVC tyckte dock inte att det behövdes extravägningar.
Ställde mig och ongen på vågen idag och om vår våg är hyfsat korrekt så har ongen gått upp ungefär ett hekto i veckan sedan senaste vägningen hos BVC. Kan hon fortsätta i den takten blir vi förhoppningsvis godkända när vi ska till BVC om en månad.
Här kom tvåan och trean också samtidigt. Tand två var jätteseg så vi hade allt fokus på den och det var min svåger som såg att H på samma gång även fått första tanden uppe. Riktigt jobbigt var det ett tag och äter mycket bättre nu när tänderna är uppe.Här är tand nr 2 och 3 på väg nu samtidigt. Gnälligt och febrigt är det. Verkar göra rätt ont i munnen också.
Idag är det -27 ute så det gör inte då himla mycket att det sammanfaller med skidsemester. Vi hade nog bara myst i stugan ändå. Och imorgon ska det bli ännu kallare
Hur gör ni med promenader nu när det är så kallt? -20 grader här, vågar man gå ut? Hur klär man bebis? Tänker även på ansikte? Har ingen rånarluva utan mössa enbart.
Ansiktet då? Själv fryser jag Somfan om ansiktet av att bara gå till garaget ungefär.Klart du vågar gå ut. Klä på ongen på ett sätt du tycker verkar vettigt och gå ut. Verkar ongen frysa så går du bara hem igen. Det är inte farligt för nästan nio månader gamla barn att frysa lite kortare stunder.
Ansiktet då? Själv fryser jag Somfan om ansiktet av att bara gå till garaget ungefär.
Hur gör ni med promenader nu när det är så kallt? -20 grader här, vågar man gå ut? Hur klär man bebis? Tänker även på ansikte? Har ingen rånarluva utan mössa enbart.