Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag tyckte mina värkar segade lite ställde jag mig på crosstrainern , ångrade mig omedelbart kan jag säga då intensiteten ökade markant . Hoppas måleri har en liknande effektHade värkar med ca 15 minuters mellanrum från 3 i natt fram tills jag gick upp. Sen dog det ut och nu är det väldigt sällan. Ska gå ut och måla lite, hoppas det kan hjälpa lite
Så din mens är redan tillbaka?Idag börjar jag med minipiller igen. Har vart skönt att slippa dom i över ett år och den där jobbiga mensen
Så din mens är redan tillbaka?
Hade värkar med ca 15 minuters mellanrum från 3 i natt fram tills jag gick upp. Sen dog det ut och nu är det väldigt sällan. Ska gå ut och måla lite, hoppas det kan hjälpa lite
När jag tyckte mina värkar segade lite ställde jag mig på crosstrainern , ångrade mig omedelbart kan jag säga då intensiteten ökade markant . Hoppas måleri har en liknande effekt
Vi har en liten snuvig och rosslig bebis här hemma. Gillas inte.
Ja usch ja, de är för små för att vara sjuka. Svårt att be dem fräsa och harkla sig . Vi har spolat näsan med koksalt och det hjälper lite iaf. Vi får hoppas de kryar snabbt!Ogillas starkt! Elise är också förkyld, hon hostar och är lite typ, som snorig fast längre ner så man känner att hon borde harkla sig. Hoppas våra små snabbt bättrar sig!
Ogillas starkt! Elise är också förkyld, hon hostar och är lite typ, som snorig fast längre ner så man känner att hon borde harkla sig. Hoppas våra små snabbt bättrar sig!
Ja usch ja, de är för små för att vara sjuka. Svårt att be dem fräsa och harkla sig . Vi har spolat näsan med koksalt och det hjälper lite iaf. Vi får hoppas de kryar snabbt!
Nja hon ligger just nu på nån av oss, så är lite upphöjd naturligt så att säga men inatt kanske vi får bulla upp fårskinnet i fram lite. Hon sover mellan oss i huvudändan. Tack för tips!Inte roligt Har ni höjt upp huvudändan på sängen? Annars är det bra när de är lite täppta.
Hon ligger på kuddar nu på dagen, och får sova på min arm på natten. Det är mest hostan jag ogillar, det är obehagligt med hosta på småttingar!Inte roligt Har ni höjt upp huvudändan på sängen? Annars är det bra när de är lite täppta.
Ja fy det finns ju inte så mycket man kan göra för dem!Hon ligger på kuddar nu på dagen, och får sova på min arm på natten. Det är mest hostan jag ogillar, det är obehagligt med hosta på småttingar!
Fått dagen att gå genom att sy ett babynest. Inte det lättaste att göra på bf- dagen visade det sig haha, sådär smidigt att krypa runt på golvet för att mäta och klippa