Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Vilken go liten tös
Micks: vilken besvikelse att han gav upp så snabbt! Hoppas att han snart kan hitta egna rutiner med henne och avlasta dig någon natt. Sambon har ju också lite svårigheter med att ta hand om tös men jag tycker ändå att han försöker. Sen är han ju trött efter en dag när Alva krävt mycket eller skrikit mycket så då brukar jag ta över när jag kommer hem. Han har nog iofs insett att han snart står själv med henne ca 13-14 timmar/dag flera dagar i sträck. Månadsskiftet... Det känns lite tungt att gå till jobbet så långa dagar och 3 sådana i sträck
stackars tös.
Kl
Här är det full fart. Hela gårdagen ägnades åt att försöka styla lägenheten inför fotografering och vi är inte ens klara än. Jag bestämde mig för att skippa marathonträningen idag för att få klart allt när sambon är hemma. Annars står jag där själv i veckan som kommer och det är inte så himla lockande faktiskt. Vi ska tydligen till sambons pappa i morgon på middag också, fick jag veta sådär lagom igår eller förrgår eller vad det var. Hade faktiskt passat bättre nästa vecka men det går nog bra. Sambon blir alltid så irriterad när vi ska packa ihop saker och så. Han ogillar när jag storstädar också, haha, så han var skitsur igår
Hoppas innerligt att vi har utrymme i plånboken för att leja bort både packning, flytt och städ när vi väl hittar en lägenhet vi vill ha för det är jobbigt med flytt som det är, vi behöver inte bli osams också.
Jag har försökt att hitta julstämningen men det går sådär faktiskt. Jag har bakat pepparkakshus, satt upp ett par tomtar och sådär men jag vet inte, får nog krångla mig in till gamla stan och spana in julmarknaderna i veckan. Då kanske jag hittar stämningen
har i alla fall fixat julklapp till sambon. Vi skulle inte ge varandra några men jag kunde inte låta bli
jag kom på "the julklapp" så att säga och rådgjorde med bror hans som tyckte att det lät bra. Och så var det en fotograf på öppna fsk för ett par veckor sedan så nu har jag beställt bilder på tösabiten. Superfina bilder som nog kan bli bra julklappar.