Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Varför får jag inte bli ledsen? När det visat sig att någon lurats och ljugit om något jag är intresserad av och tycker är spännande är väl inte det så konstigt? Jag förutsätter att folk talar sanning här och blev lite besviken. Eftersom de flesta inte känner dig på riktigt så är det omöjligt att lyckas lista ut att det bara var ett skämt. Det känns dessutom inte som att den typen av skämt hör hemma i en sådan här tråd där man ibland kan behöva känna sig trygg bland vänner.
Varför ska du bli ledsen för?! Jag har inte sagt något som inte är en sanning för någon annan. Jag har dessutom inte sagt något om att det skulle vara dåligt att göra något bra för varken barn eller miljö, ända anledningen till att det "gick att driva" med för mig, var just för att det var en sån grej som verkligen inte var jag. Därmed inte sagt att det inte vore en bra grej för andra, eller att jag tycker att andra är idioter som gör det.
Jag har inget mot dem öht, men nej, jag skulle aldrig köpa beggade blöjor, oavsätt hur varmt tvättade de var, och sätta på mitt barn.
Varför får jag inte bli ledsen? När det visat sig att någon lurats och ljugit om något jag är intresserad av och tycker är spännande är väl inte det så konstigt? Jag förutsätter att folk talar sanning här och blev lite besviken. Eftersom de flesta inte känner dig på riktigt så är det omöjligt att lyckas lista ut att det bara var ett skämt. Det känns dessutom inte som att den typen av skämt hör hemma i en sådan här tråd där man ibland kan behöva känna sig trygg bland vänner.