Vårföräldrar 2013! #6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! #6

Kl nu är jag på väg för att hämta hem tanterna från betet äntligen. Vi har behövt stödfodra dem där borta i en vecka så det blir skönt att ha dem hemma så kan kotte hänga med ut och fodra allihopa. Hon har inte träffat hästarna än så det blir spännande med första mötet sen :)

Ååh så mycket sött!!! Får kanske bli fler mössor i framtiden ;)

Har aldrig vågat beställa via ebay/utlandet. Något man ska tänka på?

inte direkt, samma som tradera - kolla så säljaren har bra omdömen :)

kolla även så att säljaren skickar till sverige :)

Ja det är det enda jag kommer på också, sortera ut alla som inte skickar till Sverige. Det brukar vara lång leveranstid också, och dyr frakt ibland. Jag köper mycket från Kina, fraktfritt :)

Även viktor har ugglemösa :)

DSC_2595%2520copy.jpg

Bonusbild: :D
"Men ta den jäkla bilden då.....!"
DSC_2578%2520copy.jpg

Så himla söt hon är! Och väldigt lik dig va? :)

Vilse - den undre bilden var ju bara för härlig!

Alla säger att hon är lik sin pappa det får jag hålla med dem om. Men ser man på mina gamla bebisbilder så är vi nästan identiska :p

Fast å andra sidan så såg svärmor en bild på mig som liten och var stenker på att det var sambon! :rofl:

Sova får vi göra när vi är döda ;)
Skämt åsido, det låter ingen vidare…

På tal om ingenting, idag sket Tova så illa att jag höll på att kräkas över henne på skötbordet. Hon har för första gången inte skitit på tre dagar, och dessutom har jag börjat med lite gröt, och det gör väl att det luktar ännu värre. Det var i klass med kattskit. Att nån så söt kan åstadkomma sådana odörer :D
(Till saken hör att jag inte är särskilt känslig i vanliga fall, men det här var riktigt illa :wtf: )

Det låter ungefär som samma intervall som min sambo var uppe i natt.

Jag sov i extrasängen i källaren för att få en helt ostörd natt så sambo var själv med Tor på natten för första gången. Tor sov till kl sex (åt och somnade om) men sambo var så orolig för att Tor lärt sig att vända sig så han var uppe och tittade till honom flera gånger för att se så han kunde andas ordentligt :p

Föresten första natten med pampers baby dry också. Inget blöjbyte och inget läckage :D . Blöjan var tung men fortfarande mjuk. Libero brukar bli hård när den börjar bli full. Baby dry var ju mycket bättre och bättre passform än deras blöja för nyfödda som vi tidigare testat. Och inget nät i som fastnar i rumpan som de andra hade.

Åh så söt hon är! Skönt att ni fick en god stund!

Vilses bebis är ju helt bedårande med! ;)

Jag vill också ha en ugglemössa!! hm ...
Ludd fick en grodmössa av en annan bukefalist när han var nyfödd men den är ju tok för liten ... också har han ju bara ... typ 350
mössor ... :angel: jag är möss (och filt) tokig ....

Skönt att blöjan funkade :) det där nätet var jag inte heller överens med, men kissindikatorn gillade jag :)
Jag tycker också att pampers är mjukare än libero. På något vis smidigare och kanske tunnare?

Nätet var en anledning till att vi skippade pampers här med. Måste ju vara obehagligt att ha det så ju! Kissindikator låter ju iofs lite lyxigt... Även om det inte behövs här egentligen :)

Jo precis, det verkar inte bättre! ;) fått sovmorgon i två dagar nu iaf så nu bör jag vara redo för veckan. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Inte_Ung
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 986
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar