Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Åh, kul... Jag vill ju ha ett till. Just idag inte med nuvarande karl dock.
Skämt åsido, jag är så trött idag och så inihelvetes jävla tjurig och det är så varmt så man håller på att dö (=kan inte sova på dagen). Sambon är trött han med och vi är inte överens om ett enda jävla dugg. Jag har drömt mardrömmar när Alva sov bra och sovit förhållandevis bra nu när hon vaknat på nätterna. Spelat skitglad inför sambon och tösabit men nu orkar jag inte det när sambon gnäller på (wait for it) HAN ÄR TRÖTT! Hej och hå, jag minns inte sist jag var utvilad och känner inte alls för att ta hand om tösabit idag, mest för att jag är så irriterad att jag är rädd att hon blir ledsen på mig.
Vet ni, i morse hade han mage att säga följande (efter att ha slängt 2 par strumpor som var trasiga) "varför tvättar du trasiga strumpor för?". Han hade lika gärna kunnat säga "älskling, jag vill ha en snyting!", det har ju typ samma betydelse
Jag läste om en på forumet som väljer sin sambo varje morgon när hon vaknar. Idag har jag inte valt min sambo. Han har bestämt att vi ska bo i en jävla lägenhet djävulskt långt från mina hästar, jag hatar att bo såhär..., "är trött" och kan inte ens hålla uppe en jävla fasad så jag slipper reta mig på honom och har mage att gnälla på att jag tvättar trasiga strumpor. För fan, jag städar, tvättar, handlar, tar hand om VÅRT barn dygnet runt, försöker att vara glad och trevlig när han kommer hem från jobbet och han har mage att undra varför jag tvättar trasiga strumpor. Jag sa att han minsann kan tvätta sina jävla strumpor själv om det ska låta så. Han kan väl i alla fall visa LITE tacksamhet?! Idag kan han faktiskt fara och flyga
Hoppas att det blir bättre efter lite ostörd sömn. Han sa att han skulle ta Alva inatt "men du kanske får peta på mig om jag inte vaknar när hon är hungrig". Näh i helskotta, han får SE TILL att vakna, jag sover på soffan!
Så, nu har jag kräkts lite. Jag hoppas att jag "väljer" honom i morgon igen, annars flyttar jag, Alva och Kissen ut några dagar.