Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga till er med katter - märkte ni av någon förändring på dem sista tiden innan ni födde?
Sista veckan har jag nämligen haft minst en katt runt mig hela tiden... Lillkatten som normalt försvinner ut runt 5-6 på morgonen och inte är hemma igen förrän vid 9-10 på kvällen är nu som mest borta ett par timmar mitt på dagen innan hon åter kommer hem och checkar läget.
För tillfället är storkatten ute på vift = lillkatten har vakten. Misstänker att det blir skiftbyte om en timme eller så
Han lär nog inte må så bra... Även jag ställer mig frågan - hur tusan kan man glömma ett barn i bilen så många timmar... ?! Tragiskt är det i varje fallHerregud! 8 timmar?! Folk har ju glömt hundar i bilen och så, jag har förståelse för det men ändå inte, men glömmer man djur eller människa i 8 timmar.. Då måste man vara duktigt virrig. Det är ju helt tokigt. Undrar hur han mår nu...
Så skönt att jag inte är den enda som blir vaktad Skiftbyte har i varje fall skett här, så nu är det lugnt och skönt inne igenHär har ju inte bebis kommit än men jag märker skillnad på mina katter. De håller sig mer runt omkring mig nu och honorna har börjat bråka...
Förstår din besvikelse, men du får försöka se det positivt. För att ha 2.5 vecka kvar så har du ändå kommit en bra bit. Du lär förhoppningsvis inte gå över tiden i varje fallSjukt besviken... inte ett skit har hänt sedan sist, tappen fortfarande 2 cm, helt stängd men väldigt mjuk. Kotte är helt fixerad fortfarande i alla fall men nog ser det ut som om jag går tiden ut. Det är ju förstås bara bra egentligen men blev ändå besviken.
Förstår din besvikelse, men du får försöka se det positivt. För att ha 2.5 vecka kvar så har du ändå kommit en bra bit. Du lär förhoppningsvis inte gå över tiden i varje fall