Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Angående napp, tar era barn napp? E. tar napp men fixar inte riktigt att ha kvar den i munnen själv. Den ploppar ut hela tiden och han blir ledsen. När man bär går det ju bra men i vagnen är det svårt.
Tips någon?
den enda jag har är typ morsan. mina vänner jag hade finns ej kvar idag heller tyvärr... (jag har en, men iom att jag fick barn så växte vi ifrån varandra så mycket, och idag är det mera ansträngda former vi ses på. väldigt tråkigt.) jag kan få lite avlastning ibland av mamma, men jag kan ju inte kräva en massa, hon har ju sitt liv, sitt jobb, sina barn (jag har tre småsyskon) och allt. men jag och mamma har ju ändå en ganska, ibland, svår mamma-dotter relation, så många gånger är det kämpigt så med. men när allt är bra mellan oss så är det bra! men det tär på vår relation att jag bor här (hemma hos dem)...Oj, fan, jag lider verkligen med dig Laeikinois Så jäkla kämpigt på alla fronter! Har du har någon att prata med och har du möjlighet att få lite avlastning i vardagen?
tog det via BVC, haft lite kontakt innan med henne om hur jag mått tidigare och så, hon sa att jag bara kunde höra av mig om det blev värre och jag behövde en kontakt. men sommarstängt.:/ var tvungen att återkomma.Usch det låter som du har det jobbigt just nu. Tråkigt att ni ska separera. Det är riktigt dåligt att man inte kan få hjälp bara för att det är semester! Kunde du boka en tid eller måste du återkomma? Bra att du försöker få hjälp, ge inte upp bara för att du inte fick tid nu.
tack för ditt svar! just nu känns allt bara caos, men det jag fokuserar på just nu är den kommande flytten. och att jag behöver hjälp. men jag tar en dag i taget, frågar någon mig vad jag ska göra i morgon så vet jag inte.usch, det låter som du har mycket att tänka på nu :/
När det blir sådär för mig, klarar jag mig bara igenom om jag tänker och gör/reder ut en sak i taget. För om jag försöker fixa allt, på en gång, då blir det till slut kattskit av allt eftersom jag inte mäktar med.
Men med en sak i taget så behåller iallafall jag kontrollen över måendet lite bättre
*kl*
Men så glad jag är i att vara mamma, det är verkligen det bästa som hänt!