Milosari

Trådstartare
ser egentligen hundars läppar ut som dom gör? alltså den inre, "taggiga" kanten. egentligen ser det rätt konstigt ut...

(ja, jag har tråkigt)

Sv: varför?

Ha ha...det har jag också funderat på. Senast igår faktiskt, då jag var ute med en bekants bullmastiff. Dess läppar är extremt taggiga.

Kan det vara för att bli lite mer elastiska!? :confused:

jag tänkte att det kanske var därför, men då borde väl hela läppen varit taggig och inte bara den innersta biten?

:D ja har man inget annat att göra så.... ;) :p

Jag har verkligen ingen aning, kanske har det med elastisiteten att göra :confused:

Hahaha...jag har tagit hjälp av experten :)

Det är visst smakkörtlar som sitter på "taggarna"

Yes Yes Yes...tio poäng till mig :banana:

äsch eftersom du fick hjälp blir det inte full pott. 1-0 kan jag sträcka mig till ;)

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 647
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
918
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix