Det är så oerhört märkligt hur du oavsett ämne och tråd, ständigt talar om för folk vad det är "vi" diskuterar eller vad diskussionen handlar om när det inte för fem öre stämmer att du själv håller dig till ämnen i sak, men när du får frågor/kritik så tar du alltid till kommentaren att "det är inte det "vi" diskuterar ".
Inser du på NÅGOT plan att allt och allt däremellan du varit inne på i denna tråd, är ett enda stort sammelsurium trots att du inte ens anammar eller gillar TR dressyr, än mindre förstår den ? . Och ja - jag vet exakt vad din kommentar kommer bli som svar i stort
Om du inte inser det så är min följdfråga : av alla trådar du någonsin lägger din extrema energi i , finns det några som inte väcker samma intryck hos majoriteten som deltar - att du är extremt tjafsig och sällan inte väcker en massa kritik , höjda ögonbryn och irritation deluxe hundrafalt oavsett ämne från folk som tydligen anser att du helt enkelt bara vill tjafsa i kombo med att du är helt rabiat i dina egna förvissningar ? Jag hade funderat på det om jag varit du för endera är det medvetet och det du är ute efter i sak, eller så är det det inte, men då är det helt klart ngt med ditt sätt att "diskutera" som inte överrensstämmer med de flesta 97% ca ang vad som egentligen är en verklig diskussion . Du uppfattar ju inte ens de väldigt många väldigt nyanserade svar du får från väldigt många, ang att ingen är blind och inte kan se brister oavsett gren/utrustning/namn på ryttare/hästar osv .