Varför skrivs detta ?

Mynta2

Trådstartare
*om tråden är fel så får någon/moderator flytta den* ??

Givetvis flyttas tråden ändå ( om den nu är fel )...Vad är syftet med att förbereda ? Moderatorerna vet nog vad dom gör.

Annat:

Som rubriken säger/beskriver ?

Har man sagt allt i en rubrik..varför fortsätta ?

10 tecken

Man måste skriva minst 10 tecken.. *jag vet*

Varför då skriva 1010..ca 20 ggr..när punkter räknas in ? En del svarar kort SAMT skriver 101010 tecken ändå !

*bara en undran*

Sv: Varför skrivs detta ?

Skrev något liknade en gång när tråden både gällde barn och hund. Blev lite tveksam så jag ursäktade mig på förhand. :smirk:

Men hur ser moderatorerna på detta? Är det irriterande?

/Timsetim

Jag stör mig inte nämvärt på om någon ursäktar en ev felpostning i förväg.

Däremot blir jag skogstokig på folk som skriver Ja jag vet att den här egentligen ska ligga på Utrustning men jag tror jag får bättre svar här på Katt så snälla moderator låt min stigbygelfråga ligga kvar här. :mad:

Och så folk som dubbelpostar eller spammar alla forum med samma fråga, men eftersom det ju vanligtvis är nybörjare som beter sig så så är jag något mer förlåtande och pm-ar troligen en förklaring till varför jag raderat tråden.

Som rubriken säger/beskriver ?
Har man sagt allt i en rubrik..varför fortsätta ?

Som sagt, man måste fylla inlägget med något, och kanske vill man sammanfatta det tråden handlar om i rubriken, för att sedan ge lite mer bakgrundsfakta i själva inlägget.

Mynta2 skrev:
10 tecken

Man måste skriva minst 10 tecken.. *jag vet*

Varför då skriva 1010..ca 20 ggr..när punkter räknas in ? En del svarar kort SAMT skriver 101010 tecken ändå !

Nu är jag inte helt hundra på att jag förstår vad du menar, men när jag får upp meddelandet att mitt inlägg är för kort sitter jag inte direkt och räknar hur många punkter/10or jag måste lägga dit, utan då drar jag bara iväg med ett antal punkter eller 1010, tills jag kan posta inlägget, därav att det kan bli fler än vad som egentligen behövs.

Givetvis flyttas tråden ändå ( om den nu är fel )...Vad är syftet med att förbereda ? Moderatorerna vet nog vad dom gör.

Kanske syftet är att underlätta för moderatorn som säkert inte hinner lusläsa alla inlägg?

Jag var fundersam själv en gång både på innehållet och platsen och anmälde min egen tråd till moderatorn för att underlätta arbetet med att ta ställning till den, det är en idé om man är osäker (som jag hoppas är ok ;) )

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar