Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tolkar du mina inlägg som att jag sitter här och försöker wara ball??
KL
sen förundras jag över hur hästvärlden utvecklats. I denna tråden är det snack om ET och ET och ET hit och dit, som ska "massera" och känna igenom osv. Och sen uppvisar hästen såna här akuta symptom, och det är FORTFARANDE snack om ET. Ingen medicinsk diagnos har ställts på hästen, och det är det man gör i FÖRSTA hand - ALLTID. Dessutom ska en seriös ET veta detta och itne behandla hästar utan medicinsk diagnos, om hästen uppvisar akuta sjukdomssymptom, som denna gör!
tycker det är sorgligt hur det utvecklat sig i hästvärlden!
Dessutom ska en seriös ET veta detta och itne behandla hästar utan medicinsk diagnos, om hästen uppvisar akuta sjukdomssymptom, som denna gör!
Tolkar du mina inlägg som att jag sitter här och försöker wara ball??
Jag själv sitter med tangenten b borta å de är bara å ta å kopiera å klistra in.
Verkar även som om bokstavskombinationen "och" samt avslutande "t" på "det" har slutat fungera på din dator. Dags att skaffa nytt tangentbord du med kanske?
Fast en del ( inte alla) lägger sej till med helt otroliga stavningar för att skriva "ballt"?
Nu menade inte jag att vara negativ, tråkigt om du uppfattade det på det viset...
TS kan ju vara fullt upptagen av att hjälpa sin häst och därför inte uppdaterar oss.
Hälsningar Nadira