Jätteknepig fråga kanske
Men jag kommer från ett län där det finns så mycket medryttarhästar så man kan välja och vraka
Väldigt stort behov av medryttare där, hade inne annons några gånger när jag sökte medryttarhäst och svaren välde in, dessutom var de flesta gratis.
Hade två superfina medryttarhästar när jag bodde där, även egen, men då var det svårt att hitta medryttare då det verkade finnas fler hästar än medryttare:O)
NU bor jag i ett annat län, Kronoberg, som jag hört ska vara väldigt hästtätt, och hästar ser jag överallt i hagarna omkring mig.
Har provat att annonsera och se om någon behöver medryttare, men noll svar!!
Har även kollar av annonser regelbundet och det är väldigt få medryttarannonser..
Hur kan det skilja så mycket, vad tror ni?
Jag söker samma typ av häst, rida i skogen och pyssla med.
Inget träningsintresse.
Och det verkar ju finnas minst lika stort antal hästar här.
Varför skiljer det sig så mycket?
Men jag kommer från ett län där det finns så mycket medryttarhästar så man kan välja och vraka
Väldigt stort behov av medryttare där, hade inne annons några gånger när jag sökte medryttarhäst och svaren välde in, dessutom var de flesta gratis.
Hade två superfina medryttarhästar när jag bodde där, även egen, men då var det svårt att hitta medryttare då det verkade finnas fler hästar än medryttare:O)
NU bor jag i ett annat län, Kronoberg, som jag hört ska vara väldigt hästtätt, och hästar ser jag överallt i hagarna omkring mig.
Har provat att annonsera och se om någon behöver medryttare, men noll svar!!
Har även kollar av annonser regelbundet och det är väldigt få medryttarannonser..
Hur kan det skilja så mycket, vad tror ni?
Jag söker samma typ av häst, rida i skogen och pyssla med.
Inget träningsintresse.
Och det verkar ju finnas minst lika stort antal hästar här.
Varför skiljer det sig så mycket?