Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Varning för långsökt teori)
Jag har ett studentmailkonto som jag ansluter till via Thunderbird. Programmet hojtar till(ljud och popup) när jag fått ett nytt mail, men jag måste manuellt högerklicka på kontot och välja Get Messages.. för att det ska laddas ned och synas i inboxen.
Jag har ingen Mac, och vet inte hur dess e-postprogram fungerar. Men kanske är det skräppost som kommer, som sedan raderas av ditt e-postprogram innan du hinner läsa den?
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.