Så sant!Och för att återgå till frågeställningen.
Jag sponsrar mycket hellre Bukefalos än Facebook i form av tid, inlägg, trafik.
Bukefalos är ändå ett svenskt företag som går tillbaka ända till 90-talet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sant!Och för att återgå till frågeställningen.
Jag sponsrar mycket hellre Bukefalos än Facebook i form av tid, inlägg, trafik.
Bukefalos är ändå ett svenskt företag som går tillbaka ända till 90-talet.
Jag trivs också hur bra som helst....Jag tycker det är jättetrevligt här på buke nu förtiden. Och jovisst det kan vara lite få nya trådar men jag hinner med att läsa det jag vill, diskutera o fundera utan drama. Måste det vara tjafs och tusen nya trådar varje timme?
Trivsel är ju skönt. Men tar det oss framåt. Det gör ont när knoppar brister och allt det där.Jag tycker det är jättetrevligt här på buke nu förtiden. Och jovisst det kan vara lite få nya trådar men jag hinner med att läsa det jag vill, diskutera o fundera utan drama. Måste det vara tjafs och tusen nya trådar varje timme?
Tycker nog att det går framåt. Ett tag gick det ju bara runt runt. I kvoteringstråden tycker jag det diskuteras på ett schysst och vettigt vis även om det är ett ämne där det kan hetta till.Trivsel är ju skönt. Men tar det oss framåt. Det gör ont när knoppar brister och allt det där.
Trivsel är A och O, tycker jag. Om folk inte trivs på forumet och känner sig trygga, vågar de inte heller diskutera.Trivsel är ju skönt. Men tar det oss framåt. Det gör ont när knoppar brister och allt det där.
Det beror på vad man menar. Om trivsel är att ingen får ifrågasätta och ta frågan vidare så är det ju ingen poäng.Trivsel är A och O, tycker jag. Om folk inte trivs på forumet och känner sig trygga, vågar de inte heller diskutera.
Det beror på vad man menar. Om trivsel är att ingen får ifrågasätta och ta frågan vidare så är det ju ingen poäng.
Inte särskilt överraskande osmart precis.Nej, DET var överraskande osmart - inte minst för att komma från så i övrigt smarta personer. Och himla trist. Hade lätt kunnat undvikas. Och allt det roliga, klipska, intressanta och tankeväckande hade fått bli kvar!
Är problemet funktionen eller att det är många som har samma åsikt?En del av problemet är gillafunktionen.
Är problemet funktionen eller att det är många som har samma åsikt?
Samtidigt efterfrågas ett mer aktivt forum.man bör fråga sig själv om det känns rätt att lägga den 17:e stenen på en som redan blivit stenad av 16 innan. Det gäller även vid att hoppa in med ett 75:e "men hur kan du tänka så, det är ju helkoko" som svar på en trådstart som väcker mycket reaktioner. Om man inte har en ny vinkel tycker jag att man kan avstå
Samtidigt efterfrågas ett mer aktivt forum.
Det beror på vad man menar. Om trivsel är att ingen får ifrågasätta och ta frågan vidare så är det ju ingen poäng.
Om en tycker att någon får för mycket medhåll så går det ju bra att engagera sig i den andra sidan i diskussionen.Ja, men om man håller med om det jag skrev så tror jag också att man håller med om att ökad användning av gillaknappen på bekostnad av medmänskligheten inte är det man menar när man önskar ökad aktivitet. Det går ju utmärkt att skriva egna, genomtänkta inlägg även om man avstår ifrån att trycka på gilla eller göra repeat-inlägg i vissa situationer.
Exakt, jag tycker det blivit ganska tråkigt och mellanmjölk på buke nuförtiden så jag är inte här så mkt längre. Men det viktigaste verkar vara att ingen tar illa vid sig och att alla är vänner och har trevligt tillsammans! Inte konstigt diskussionerna uteblir och hästforumdelen i stort sett dött ut!
Håller med om att det roligaste är när det blir olika perspektiv i trådarna, då kan man både lära sig och få nya insikter. Hästforumdelarna skriver jag dock inte så mycket i, läser visserligen en del men följer inte med tillräckligt mycket för att ha en egen åsikt om hur det är där idag. Så jag uttalar mig främst om de allmänna forumdelarna.