Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ingen aning, kanske har det med logistik att göra? Typ att det måste få plats x antal förpackningar i en kartong som ska väga y kilo för att det ska få plats z kartonger på en pall som ska väga xx kg för att få med så mycket som möjligt i en transport? Ingen aning som sagt, spånar bara.
Hästmänniskan
Hej!
har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
Skola & Jobb
Hej!
Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Hundavel & Ras Du menar då att de förskönade genom att ge dem kortare nos än de hade? Jag ställer mig tveksam till det. Uppenbarligen var man bekant...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.