varför i ultrarapid?

tanten

Trådstartare
Jag brukade slå ihjäl tid mecd bubble shooter på spela.se. Det gör jag inte längre eftersom spelet bestämt sig för att skjuta i ultrarapid och inte ens ta klickningar varje gång.

Jag blir hysterisk. Saknar mitt tidsfördriv och undrar vad som hänt. Varför har spelet ändrats när det funkat i flera år??

Några teorier?
 
Sv: varför i ultrarapid?

åhh så störigt, det är ju ett av de bästa tidsfördrivsspelen!! Hoppas det rättas till snabbt, har det varit så i flera dagar eller bara nu?
 
Sv: varför i ultrarapid?

Det har varit så i flera månader.

På laptopen är det inte så. När jag får jävulsk abstinen tar jag fram den och kopplar in musen.
 
Sv: varför i ultrarapid?

provat att byta webbläsare?
Det funkar normalt för mig, så förmodligen något med din laptop?
 
Sv: varför i ultrarapid?

provat att byta webbläsare?
Det funkar normalt för mig, så förmodligen något med din laptop?

Testade med Mozilla och då laddas spelet över huvud taget inte. Suck.

Fick en ingivelse och gick in i säkerhetprogrammet och hittade att bl.a. spel var blockerat - s.k. surfskydd. Tog bort alla filter men det ändrar inte saken.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 438
Senast: _Taggis_
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp