Varför där ?! (Firefox )

Lorelie

Trådstartare
Har gjort om en hemsida, och i IE ser det jättebra ut, men i Firefox så har hela sidan hamnar låååångt ut i högerkanten, varför det?

Sidan


Såg att en annan av mina sidor gjort likadant, Annan Sida

Men inte denhär, och den är byggd på samma sätt!
 
Sv: Varför där ?! (Firefox )

Du har inte kodat dem standard vänligt skulle jag tro (IE kodning istället) och då händer sånt i FF. Även Opera och andra webläsare läser troligtvis sidan fel. Nu kollade jag inte på kodningen iof.

Nygga sidor med iframe är inte direkt min melodi så jag vet inte om jag kan kommentera den kodningen så mycket.
 
Sv: Varför där ?! (Firefox )

Nah, det är inte andra browsers som läser sidan fel, det är IE som gör det. Men kodar man fel kan det bli rätt i IE. ;)


Lorelie:
En sak som troligen är felet är att du skrivit
"<td>
<tr>"

byt ordning på dem så blir det förhoppningsvis rätt. :) (du har gjort felet på båda sidorna du länkade till som blev fel)
 
Senast ändrad:
Sv: Varför där ?! (Firefox )

Ja, ja. :D

Det var ju så jag menade.

De flesta kodar IE varianten, medan de borde koda standard.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 807
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 172
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 063
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 615
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp