Jag har varit singel i några år och dejtat en del men känns som ingenting leder till något. När jag väl får intresse för en kille känns de som jag skrämmer bort honom. Jag vill ha mycket kontakt och ses ofta. Nu har jag varit på en tinderdejt , vi fikade på stan och pratade i 3 h. Samma dag skrev han tack för idag att jag var fin osv. Sen inte ett ljud på flera dagar. Jag önskade honom glad Midsommar och han önskade mig desamma. Berömde min bild jag skickat att jag var fin.
På midsommar skriver jag om han har planer imorgon? Han läser men sen inget svar.
dagen efter frågar jag om hsn haft en bra midsommar och det hade han.
sen lägger jag upp bilder från midsommar och han skriver till mig att jag är så vacker att det är exakt en sån tjej han söker. Sen ringer han och vi pratar i telefon, han vill bjuda ut mig på fin middag på fredag på resturang.
Kan det va att han spelar svår? Eller är busy?Tar alltid 1-2 dagar innan han svarar.
han är 8 år äldre än mig och säger han är ute efter något seriöst.
Hur hade ni tolkat detta?
sen känner jag att han är lite för fin för mig. Han tjänar bra, bor i hus, ser bra ut vältränad osv, välklädd.
Medans jag har några kilon för mycket är väldigt ”bonnig” och pratglad, han verkar mer Laid back.. men jag dras otroligt mkt till honom trots vi är väldigt olika..
Hur ska jag sluta nojja över allt ??
På midsommar skriver jag om han har planer imorgon? Han läser men sen inget svar.
dagen efter frågar jag om hsn haft en bra midsommar och det hade han.
sen lägger jag upp bilder från midsommar och han skriver till mig att jag är så vacker att det är exakt en sån tjej han söker. Sen ringer han och vi pratar i telefon, han vill bjuda ut mig på fin middag på fredag på resturang.
Kan det va att han spelar svår? Eller är busy?Tar alltid 1-2 dagar innan han svarar.
han är 8 år äldre än mig och säger han är ute efter något seriöst.
Hur hade ni tolkat detta?
sen känner jag att han är lite för fin för mig. Han tjänar bra, bor i hus, ser bra ut vältränad osv, välklädd.
Medans jag har några kilon för mycket är väldigt ”bonnig” och pratglad, han verkar mer Laid back.. men jag dras otroligt mkt till honom trots vi är väldigt olika..
Hur ska jag sluta nojja över allt ??