varför blir det så här

Sv: varför blir det så här

ja helt rätt av dig, jag har valt det själv jag takar att det finns folk som får mig att tänka till, av så lätta förklaringar för står jag vad ni menar som ger mig bra bud skap,jag får lärdom, tack av hela mitt hjärta att endel förstår vad jag menar. jag vill faktiskt tro att mäniskor är som mig, jag ger och jag har aldrig kräft en onödig krona av att hjälpa folk där av blir jag lesen av att jag själv blivit lurad och massor av häst folk, som jag ställt upp på och blivit lurad, tappat inkomst, pg av att jag har varit blå ögd men tackar er som förstår mvh tuija
jag tycker inte synd om mig själv jag har ju valt vägen själv men jag trode vägen va ren.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästmänniskan hej! har haft en häst på foder 1 år nu, kontraktet gick ut 30 april 2017, då jag kontaktade hästägaren några dagar innan och frågade om...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 343
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 636
Senast: Loons
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett minst sagt svårt problem. Jag blev medryttare på en häst i ett trevligt stall och allt var frid och fröjd. Jag betalade...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 318
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar