MiniLi
Trådstartare
Sv: Varför bara måste vissa människor lägga sig i?
Håller med om att man inte ska avfärda andras åsikter direkt, man kan fundera och sen besämma sig för om man tycker att det verkar korrekt eller inte.
Konstruktiv kritik har jag inget emot - men att lägga fram saken som han gjorde var inte trevligt någonstans.
Ser man ngt som man ärligt tror kan göra skada på hästen, visst vill man gärna påpeka det för ägaren? Sen om detta var skadligt eller ej, är ju svårt att veta.
Jag själv uppskattar att människor delar med sig och att de påpekar om det jag gör med min häst kan vara skadligt. Sen kanske jag inte håller med dem i slutändan, men jag överväger alltid saken och försöker se om det logiskt faktiskt KAN vara skadligt. hur ska jag kunna veta om ingen påpekar det för mig?
Sen är det skillnad på hur man gör det. Och det är ju onödigt att ge sig på folk som inte vill ha ens hjälp. Men kan man göra det på ett trevligt sätt tkr jag bara att det är positivt att man kritiserar varandra.
Håller med om att man inte ska avfärda andras åsikter direkt, man kan fundera och sen besämma sig för om man tycker att det verkar korrekt eller inte.
Konstruktiv kritik har jag inget emot - men att lägga fram saken som han gjorde var inte trevligt någonstans.