TeamLundVer
Trådstartare
Tänkte kolla vad övriga hästsverige tycker är bra med deras tränare, inser ju att det antagligen kommer att skilja sig lite från person till person vad man tycker är bra. Så kom igen nu alla, skulle vara jättekul om man kan sammanställa åtminstone några egenskaper som alla vill ha av våra tränare. (OBS namnge INTE din tränare!!!)
Jag kan börja..
Dressyrtränare: Jag tycker att hon är bra för att hon är hård, men ändå berömmer när vi gör rätt, hon får mig att bli tuffare mot min häst så att han inte kommer undan med vad som helst. Noggrann.
Hopptränare: Han får mig att våga mycket mer än vad jag egentligen gör, har verkligen höjt mitt självförtroende, omväxlande teknisk träning.
Jag kan börja..
Dressyrtränare: Jag tycker att hon är bra för att hon är hård, men ändå berömmer när vi gör rätt, hon får mig att bli tuffare mot min häst så att han inte kommer undan med vad som helst. Noggrann.
Hopptränare: Han får mig att våga mycket mer än vad jag egentligen gör, har verkligen höjt mitt självförtroende, omväxlande teknisk träning.