Eller så har de faktiskt det. Korrelation alltså. Att vara sedd är inte kattskit när det gäller behandling.Empati är bra. Effektiv behandling är också bra. De har väldigt lite korrelation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så har de faktiskt det. Korrelation alltså. Att vara sedd är inte kattskit när det gäller behandling.Empati är bra. Effektiv behandling är också bra. De har väldigt lite korrelation.
Om de är så jäkla empatiska borde de väl vilja bevisa hur det här funkar så att det kan spridas världen över och hjälpa fler? Verkar ju fett oempatiskt att sitta på nåt som är så sensationellt bra och inte vilja att fler ska kunna ta del av det?
Empati är bra. Effektiv behandling är också bra. De har väldigt lite korrelation.
Men nu är det ju du som torgför "deras" påståenden som är helt uppåt väggarna. Om du anger deras behandlingsmetoder och teorier som korrekta så får du stå ut med att du, och indirekt de, ifrågasätts.
Och jag begriper fortfarande inte kopplingen till ortopedi.
Påstår du något som är fysiologiskt omöjligt så får du faktiskt ta och förklara det.
De är bland de snällaste och mest omtänksamma personer jag träffat. De vill bara hjälpa. De har själva varit svårt sjuka båda två och har för att själva bli friska lärt sig en del. De har haft folk boende hos dem gratis och hjälpt dem. Iom egna svåra sjukdomarna så har de empati.
Jag står ut med att det ifrågasätts. Men jag kan inte säga hur mkt jag kommer orka förklara. För det ger mig inget att göra det.
Men vet du vad, om du ger mig namnet på kliniken så kan jag själv höra av mig till dem och be dem om evidens för sina teorier.
Vad gav det dig att påstå att det var så?
Haha! Jag skulle aldrig drömma om att utsätta dem för det. De är värda att få vara ifred.
Vilken lustig fråga! Varför diskuterar du på nätet?
Det är stimulerande på olika vis och är ett tidsfördriv. Jag har inte analyserat det vidare och tänker inte göra heller.
Så du påstår något som är orimligt, kan inte förklara det och vägrar avslöja vem som sysslar med det?
Du skrev att det inte gav dig något att förklara. Då undrar man förstås vad din motivation är att påstå sådant som är fysiologiskt omöjligt.
Du tycker det är orimligt ja.
Jag har valt att diskutera här. De har det inte.
Jag tror ju inte det är omöjligt. Alltså nämde jag det. Det är inte svårare än så.
Jag "tycker" inte det är orimligt.
Det är orimligt. Hur många källor vill du ha?
Vad exakt är dina källor?Du, jag är inte intresserad av dina källor. Jag har mina och det räcker.
Du, jag är inte intresserad av dina källor. Jag har mina och det räcker.
Vad exakt är dina källor?
De hemliga läkarna på en klinik nånstans i världen eller dina svenska läkare?Bla mina läkare.