Varför är det OK att....

Om de är så jäkla empatiska borde de väl vilja bevisa hur det här funkar så att det kan spridas världen över och hjälpa fler? Verkar ju fett oempatiskt att sitta på nåt som är så sensationellt bra och inte vilja att fler ska kunna ta del av det?

Man har bara så mycket energi och tid.

Men nu är det ju du som torgför "deras" påståenden som är helt uppåt väggarna. Om du anger deras behandlingsmetoder och teorier som korrekta så får du stå ut med att du, och indirekt de, ifrågasätts.
Och jag begriper fortfarande inte kopplingen till ortopedi.

Påstår du något som är fysiologiskt omöjligt så får du faktiskt ta och förklara det.

Jag står ut med att det ifrågasätts. Men jag kan inte säga hur mkt jag kommer orka förklara. För det ger mig inget att göra det.

De är bland de snällaste och mest omtänksamma personer jag träffat. De vill bara hjälpa. De har själva varit svårt sjuka båda två och har för att själva bli friska lärt sig en del. De har haft folk boende hos dem gratis och hjälpt dem. Iom egna svåra sjukdomarna så har de empati.

Men vet du vad, om du ger mig namnet på kliniken så kan jag själv höra av mig till dem och be dem om evidens för sina teorier.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
44 559
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 734
Senast: Luleå
·
Småbarn Hej! Maja 2,5 år har alltid varit kräsen när det gäller mat, eller iaf från ca 1-1,5 års ålder. Hon är modell mindre, men följer sin...
2
Svar
20
· Visningar
39 020
Senast: Brandgul
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama