Nu har jag tittat runt lite och jag tror bara det är att de håller vingarna olika...Jag tänkte absolut Amiral när jag såg din. Men nu ser jag ju att de inte är helt lika. Jag har faktiskt ingen aning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag tittat runt lite och jag tror bara det är att de håller vingarna olika...Jag tänkte absolut Amiral när jag såg din. Men nu ser jag ju att de inte är helt lika. Jag har faktiskt ingen aning!
Min hade precis vaknat och satt och värmde sig i de första solstrålarna. Den kanske kröp ihop för att den frösNu har jag tittat runt lite och jag tror bara det är att de håller vingarna olika...
Min hade precis vaknat och satt och värmde sig i de första solstrålarna. Den kanske kröp ihop för att den frös
Om du alls ska göra något så blanda en liter vatten med en dl såpa och en msk T-sprit. Spreja.Mitt rosträd är fullt av små knoppar och blommar snart igen, men såg nu att den är full av djur!!! Löss?? Vad gör man?
Om du alls ska göra något så blanda en liter vatten med en dl såpa och en msk T-sprit. Spreja.
Du väljer.Ska jag inte göra något då?
Jag plockade hjortron härom dagen
Bollkryss om du gillar sådana?Tänkte byta ut mina ledsna pelargoner på balkongen till något mer höstigt, men inte så höstigt som ljung och liknande. Tips?
Bollkryss om du gillar sådana?
Kärleksört? Kan stå kvar ute även när det blir kallt. Blomstänglarna ser så fina ut med frost på.Ja jo kanske! Något mer?
Hur gör du då?Höstarbete i tråden Våren 2015...
Repar torkade kryddor massor av torkade kryddor, BRA ört-år i år
Hur gör du då?
Också sugen på att torka kryddor