vårdnadstvist

A

anonym_mamma

Hur mycket väljer dom att tro att på rykten man hört ?
Hur mycket väljer dom att tro att på en människas erfarenheter om den människan inte vill bli inblandad i en vårdnadstvist ?

Jag står mitt i en vårdnadstvist och har några personers utlåtande men dom vill inte bli delaktiga i detta pga olika skäl som jag respekterar eftersom det är inte ens kompisar till mig men dom valt att berätta sakerna ändå.

Sv: vårdnadstvist

Min erfarenhet är att rykten och anonyma källor inte beaktas i vårdnadstvister.
Men kanske Görel kan svara utförligare då hon om jag inte missminner mig arbetar inom området, anropa Görel TS är mitt råd!

Sv: vårdnadstvist

Rykten osv fungerar inte i en vårdnadstvist. Det är dom inte alls intresserad av. Enda dom är intresserad är ren fakta och inget som folk hör. När jag var mitt i en vårdnadstvist så skulle mitt ex sambo vara en av hans vittnen men dom skulle inte tro så mycket vad hon hade att säga eftersom hon har inte varit med i situationen utan bara hört en massa rykten och vad exet hade sagt medans jag hade vittnen som har varit med hela situationen och vet vad som hade hänt.

Mvh

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 979
Senast: linnsan
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 130
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna