Värdig ersättare för Emins pälsglans?

Sv: Värdig ersättare för Emins pälsglans?

Nu har du ju fått lite att välja på, men väldigt få har nämnt Equistar. Vet inte om det är för att den är ovanlig, men helt suverän är den ialla fall! :love: Nordsvensk med tjock man och svans som får dreads på ett par dagar om han inte borstas - ja det reder den ut kanon. Håller ca 1 vecka om det inte är alltför lerigt ute. Så den är väldigt dryg med. Finns bl.a. i Ullared i storförpackning som tips.

Sv: Värdig ersättare för Emins pälsglans?

Vad blev det för nåt?

Det blev Emins!! Jag var så dum att jag bara tittade i de nätbutiker jag brukar handla ifrån. Tänkte inte ens på att det finns många fler. Googlade och hittade den på "Fåglasång" eller nåt liknande. Nu är den på väg.:laugh:
(och skulle jag hamna i samma läge igen provar jag nog TIB. Det är så många som gillar den och tänk om den visar sig vara ännu bättre? Får nog köpa och testa.)

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Squie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 806
Hästvård Jag har en väldigt lurvig Nordsvensk med jättemycket man och svans. Vill gärna köpa bra shampoo och pälsglans till vettiga priser. Haft...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: pilmen
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka