Syftar du på alla tre? Vilken är värst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syftar du på alla tre? Vilken är värst?
I text som det här citatet och "Nytt" är den mindre hemsk om än inte helt ok, så det är i de fyllda "blocken" som färgen blir för mycket.Syftar du på alla tre? Vilken är värst?
Det är dock fortfarande lite svårt att se vilka trådar som är lästa och olästa, dvs den tjockare texten på de olästa är svårare uppfatta.
Nu efter ett par dagar och lite annan nyans i rubrikerna än första versionen tycker jag att det går ganska lätt att skiljaJag älskar det mörka. Tycker det är skönt med det mörkgråa i stället för helt svart.
Jag har fortfarande lite svårt att skilja lästa från icke-lästa rubriker men det kommer nog bli bättre över tid.
Jag använder mörkt läge, längst upp till höger står det ”ljus” och längst nere till vänster ”mörk”. Borde det inte stå ”ljus” på båda ställena när man är i mörkt läge?Eftersom den mörka stilen verkar vara populär tänkte jag att det kunde vara bra om den syns lite bättre i menyn så jag har flyttat den längst upp till höger i den gröna menyn.
Den finns även längst ned i "Hamburger"-menyn.
Jag har även gömt den i den stora menyn på riktigt låga upplösningar (lägre än 360 pixlar), men den finns alltid kvar i "Hamburger"-menyn.
Det får ni nog leva med, jag kommer inte försöka ändra bananen då den sett likadan ut sedan tidernas begynnelse, ungefär. Tycker ändå den fungerar bättre än den gjorde på en tidigare variant av det mörka. Tycker den ser rätt cool ut?!Jag har hittat en konstig sak till. Som väl iofs kanske inte är förstörande.
Men den dansande bananen. Den har genomskinliga ögon, händer och fötter. VIlket gör att den i mörkt läge ser ut som en dementerad zombie.
Det får ni nog också leva med. Den längst ned på sidan talar om vilken stil som just nu är inställd, den där uppe är väl mer användarvänlig och talar om vad man får om man trycker på knappen.Jag använder mörkt läge, längst upp till höger står det ”ljus” och längst nere till vänster ”mörk”. Borde det inte stå ”ljus” på båda ställena när man är i mörkt läge?
Aha! Tänkte inte så långt.Det får ni nog också leva med. Den längst ned på sidan talar om vilken stil som just nu är inställd, den där uppe är väl mer användarvänlig och talar om vad man får om man trycker på knappen.
Kanske jag kan byta namn på stilen där nere till något bättre.