Hett tips: Läs forumreglerna.Om en tråd försvinner, får man något meddelande om att den är borttagen?
Letar efter en tråd, den handlade om att shoppa hästsaker, men är osäker på om den tagits bort eller om jag inte lyckades posta tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hett tips: Läs forumreglerna.Om en tråd försvinner, får man något meddelande om att den är borttagen?
Letar efter en tråd, den handlade om att shoppa hästsaker, men är osäker på om den tagits bort eller om jag inte lyckades posta tråden.
OK! Tack för svaret!Nej man får inte meddelande om allt som tas bort. Det tar för lång tid att debattera med alla om borttagningar. Handlar tråden om shopping av hästsaker är det lätt hänt att den tolkats som reklam eller efterlysning.
Står det där om man får ett meddelande om tråden tas bort?Hett tips: Läs forumreglerna.
Det står om hur man inte ska skriva och då tas inte tråden bort.
Står det där om man får ett meddelande om tråden tas bort?
Klantigt av mig, måste erkännas! Visste bara inte om tråden tagits bort eller om jag inte skickade iväg den! Oavsett vilket, klantigt!Det står om hur man inte ska skriva och då tas inte tråden bort.
I såna fall kan du ju gå in i din egen profil och kolla på dina egna startade trådar.Klantigt av mig, måste erkännas! Visste bara inte om tråden tagits bort eller om jag inte skickade iväg den! Oavsett vilket, klantigt!
För att ta reda på om tråden är raderad eller aldrig postad? Hur ser man skillnaden?I såna fall kan du ju gå in i din egen profil och kolla på dina egna startade trådar.
Finns den där är den postad men ej raderad. Finns den inte så är den raderad eller ej postad. Tänkte på att TS sökt efter sin tråd.För att ta reda på om tråden är raderad eller aldrig postad? Hur ser man skillnaden?
Men frågan var om den var ej postad eller raderad, att den var borta hade TS redan noteratFinns den där är den postad men ej raderad. Finns den inte så är den raderad eller ej postad. Tänkte på att TS sökt efter sin tråd.
Jo jag vet. Men hen skrev att hen letade efter en tråd. Det är många som frågar nåt liknande. De söker en tråd men kan inte hitta. Då är det lättar att gå in på profilsidan och kolla. Då vet man att tråden inte finns. Har man läst reglerna startar man inte trådar som riskerar tas bort.Men frågan var om den var ej postad eller raderad, att den var borta hade TS redan noterat
Trådar kan mycket väl tas bort även om TS följer alla regler, andra kan ställa till det. Mycket i reglerna är dessutom en tolkningsfråga, så nej du vet inte att tråden är kvar för att du tror dig ha följt reglerna.Jo jag vet. Men hen skrev att hen letade efter en tråd. Det är många som frågar nåt liknande. De söker en tråd men kan inte hitta. Då är det lättar att gå in på profilsidan och kolla. Då vet man att tråden inte finns. Har man läst reglerna startar man inte trådar som riskerar tas bort.
Men i ts fall är det ju solklart, eller hur?Trådar kan mycket väl tas bort även om TS följer alla regler, andra kan ställa till det. Mycket i reglerna är dessutom en tolkningsfråga, så nej du vet inte att tråden är kvar för att du tror dig ha följt reglerna.
Inte vet jag, jag har inte läst tråden i fråga. Jag håller då inte alltid med moderatorerna.Men i ts fall är det ju solklart, eller hur?
Jag hade trianglat min egen tråd och i rapporteringen skrivit att den hamnat fel och bett moderator flytta på den.Hur gör man om man postat i fel forum? Man får ju inte dubbelposta men kan man flytta sin tråd?
Tack, tänkte inte på detJag hade trianglat min egen tråd och i rapporteringen skrivit att den hamnat fel och bett moderator flytta på den.