Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer, väldigt svårt!Det här blev inte så bra. Svårt att läsa. Visa bifogad fil 77075
Nä, det är väl inget fel på det orangea och gula?Sanslöst mycket bättre nu @Gunnar , bara det illorangea och knallgula kvar att få bort, så är det mörka temat fulländat
Uppenbarligen så tycker jag det..Nä, det är väl inget fel på det orangea och gula?
Mina notiser är mörkgrå?Det här blev inte så bra. Svårt att läsa. Visa bifogad fil 77075
Även de nya, markerade?Mina notiser är mörkgrå?
Ah, nej de nya är vita såg jag nu när du skrev! Men allt man behöver göra är ju att klicka på notisspalten en gång så är de mörka sedan.Även de nya, markerade?
Fast jag vill se vilka som är nya pch klicka av efter hand.Ah, nej de nya är vita såg jag nu när du skrev! Men allt man behöver göra är ju att klicka på notisspalten en gång så är de mörka sedan.
Äntligen kan jag ligga i sängen och smygsurfa på bukefalos på nätterna utan att råka väcka sambon med ljus skärm! Jag har verkligen saknat den här funktionen!Nu är det nästan två dygn sedan jag lade in lite nyheter på Bukefalos, vet inte om någon upptäckt det.
I den vita meny-listen högt upp på sidan längst till höger finns ett nytt val "Mörk".
Det finns även långt ned på sidan till vänster i stilväljaren som visar vilken stil som är vald, vanligast "Ljus" klickar man på den kan man också välja "Mörk"
Jag har funderat på att fixa detta under ganska många år nu och tänkte att det kanske var lämpligt nu när vi går mot lättade restriktioner, ljuset i tunneln, samtidigt som vi går mot mörkare hösttider.
Testa gärna att byta och se vilken ni gillar bäst. Framåt natten i mörka rum kanske "Mörk" är lämplig eller vissa kanske gillar att använda den hela tiden.
Rapportera gärna vad ni tycker
Jag som gillade detta med skuggade knappar!