VÅrbilder!!

Sv: VÅrbilder!!

Underbara bilder! Vilken badglädje dom har, härligt.

tack båda två :D

ja dom är helt underbara.. så härliga och de avgudar att bada. Räcker med att man säger BADA så kastar de sig upp.. så vi får bokstavera när jag frågar om vi ska ner och b-a-d-a till sambon :D

tack båda två :D

ja dom är helt underbara.. så härliga och de avgudar att bada. Räcker med att man säger BADA så kastar de sig upp.. så vi får bokstavera när jag frågar om vi ska ner och b-a-d-a till sambon :D

Jätte härliga bilder :D
Men bli inte förvånad om de lär sig att bokstaveringen är samma sak ;) det kan typ en väns hundar :p

jo ja vet.. den ena har börjat fatta.. rocky. Så just för tillfället kör vi..
BA(mycket mellanrum)D(och sedan tyst en stund)A :rofl:

:rofl: :rofl: Ja det är ju bra ;) men med dess smarta vaelser så är det väl en tidsfråga innan de fattar de med :p hihi underbart att ha djur ibland :D

ooh jaa.. vi avaktar.. funderade dock på typ byta ord emellanåt.. typ sockerkaka
men kul när man har främmande och man frågar: "vill ni ha lite sockerkaka?"
och så har man tre hundar som står och tjuter :D

jaa tyvärr.. vad är det för en fin bild du har som avatar då?

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 901
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka