Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
bör kanske tillägga att Becksi inte är hans riktiga namn utan han är avels hingst x) Dock kallas han Becksi till vardags , kom alltid på mig själv i början att säga "du e så fin lilla flickan" :'D Becksi är ju trots allt väldigt feminimt.
Vilken kul tråd med så mycket bilder på alla härliga hingstar
Här kommer jag och min Blomma! 5-årig Welsh Cob, varit i min sedan knappt 1,5 år tillbaka, innan dess insutten bara. Satsar väl främst på dressyr även om vi gärna hoppar också. Har varit ute på några tävlingar i avd B under våren med riktigt trevliga resultat! Tyvärr var vi ju utom tävlan så blev ju utan placeringar, men rutin fick vi ju iallafall
*kl*
Kanske inte precis kan rida på honom Men hingst är han iaf
Mini-shettis på 6 år. Ska ställa ut honom i höst och visa honom till våren.
Håller på köra in honom för stunden
Nalle
Hingst nr 2 kommer det bilder på när han är hemma och fixad
¨Har en arabhingst som jag rider dressyr, hoppning och uteritter som variering på. Red in honom själv.. Tävlad också! Felfritt hoppning och dressyr med över 60%.
Vet inte hur man lägger in bilder på buke
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hundavel & Ras Hej,
Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma).
Vi bor i Skåne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.